×
×

سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد:
ادامه یکه تازی کرونا درسایه غفلت

  • کد نوشته: 8062
  • ۱۳۹۹-۰۶-۲۲
  • ۰
  • دکترسیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به یکه تازی کرونا در سایه غفلت شهروندان گفت: از روز گذشته تا امروز ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی،شناسایی بیش از دو هزار بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور انجام شد که یک هزار و ۱۳۸ نفر از آنها مورد بستری قرار گرفتند.
    ادامه یکه تازی کرونا درسایه غفلت
  • تبلیغ هدفمند

    دکترسیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به یکه تازی کرونا در سایه غفلت شهروندان گفت: از روز گذشته تا امروز ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی،شناسایی بیش از دو هزار بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور انجام شد که یک هزار و ۱۳۸ نفر از آنها مورد بستری قرار گرفتند.


    به گزارش وبدا، دکتر سیما سادات لاری با بیان این که مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۳۹۹ هزار و ۹۴۰ نفر رسیده است گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۱۶ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۲۳ هزار و ۲۹ نفر رسید.

    دکتر لاری افزود: خوشبختانه تا کنون ۳۴۴ هزار و ۵۱۶ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند و ۳۷۶۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

    به گفته وی تا کنون سه میلیون و ۵۳۲ هزار و ۸۷۳ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

    سخنگوی وزارت بهداشت در ادامه اعلام کرد: بر اساس آخرین اطلاعات کرونا در کشور، استانهای تهران، مازندران، گیلان، قم، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، کرمان، خراسان شمالی، سمنان، یزد، زنجان و قزوین در وضعیت قرمز و استانهای آذربایجان غربی، البرز، فارس، لرستان، هرمزگان، اردبیل، بوشهر، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی، مرکزی، ایلام، چهارمحال و بختیاری، گلستان و خوزستان نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.

    منبع: وبدا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *