×
×

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شیروان
وجود چاقی در۲۱درصد از دانش‌آموزان شیروان

  • کد نوشته: 8137
  • ۱۳۹۹-۰۶-۲۴
  • ۰
  • حسین اسلامی معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شیروان گفت: اینک ۲۱ درصد دانش‌آموزان این شهرستان به چاقی و یا اضافه وزن دچار هستند.
    وجود چاقی در۲۱درصد از دانش‌آموزان شیروان
  • تبلیغ هدفمند

    حسین اسلامی معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شیروان گفت: اینک ۲۱ درصد دانش‌آموزان این شهرستان به چاقی و یا اضافه وزن دچار هستند.

    حسین اسلامی اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته برای پیشگیری از چاقی و کنترل وزن دانش آموزان و اجرای برنامه «کوچ» (کنترل وزن و چاقی) تا پایان سال تحصیلی جاری باید این شاخص به ۱۸ درصد کاهش یابد.

    معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شیروان گفت: اینک ۸۸ معلم تربیت بدنی در مدارس این شهرستان فعالیت دارند که فقط ۶ معلم در روستاها کمبود داریم که آن را نیز با استفاده از معلمان همان مقطع ابتدایی، جبران می کنیم.

    وی با توجه به همه گیری ویروس کرونا و ماندن دانش آموزان در خانه و استفاده از فضای مجازی که خود باعث عدم تحرک، تغذیه نامناسب و پرخوری شده است، گفت: این خود می تواند موجب افزایش وزن و چاقی دانش آموزان شود که قرار است شورای ورزشی برای مدیران در مدارس برگزار شده و با خریداری ترازو برای همه مدارس، قد و وزن دانش آموزان سنجیده شده و به آنان مشاوره تخصصی داده شود.

    وجود چاقی در۲۱ درصد از دانش‌آموزان شیروان
    وجود چاقی در۲۱درصد از دانش‌آموزان شیروان

    اسلامی با اشاره به اجرای طرح کنترل و پیشگیری از چاقی و اضافه وزن دانش آموزان افزود: امسال ۳۹۰ میلیون ریال تجهیزات ورزشی برای مدارس این شهرستان خریداری شده که اول مهرماه توزیع خواهد شد که عمدتا در اختیار مدارس مناطق کم برخوردار، قرار خواهد گرفت.

    اینک ۳۰ هزار دانش آموز در ۴۲۱ آموزشگاه شهری و روستایی زیر نظر سه هزار فرهنگی تحصیل می کنند.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *