×
×

استاندار گلستان
مهمترین سرمایه جامعه،سرمایه انسانی است

  • کد نوشته: 8207
  • ۱۳۹۹-۰۶-۲۴
  • ۰
  • هادی حق‌شناس در همایش "شور عاطفه ها"از کمک‌های انسان‌دوستانه خیرین نیکوکار و همکاری دستگاه‌های اجرایی قدردانی کرد و گفت: طرح شور عاطفه‌ها با اجرای طرح «یادگار مهر»؛ اقدامات خوبی را به ثمر رساند که نتایج آن قطعا ماندگار خواهد بود.
    مهمترین سرمایه جامعه،سرمایه انسانی است
  • تبلیغ هدفمند

    هادی حق‌شناس در همایش “شور عاطفه ها”از کمک‌های انسان‌دوستانه خیرین نیکوکار و همکاری دستگاه‌های اجرایی قدردانی کرد و گفت: طرح شور عاطفه‌ها با اجرای طرح «یادگار مهر»؛ اقدامات خوبی را به ثمر رساند که نتایج آن قطعا ماندگار خواهد بود.

    وی افزود: کسانی که امروز به عنوان افراد نیازمند لوازم تحصیلی دانش‌آموزان خود را دریافت می‌کنند قطعا در چند سال آینده از بین همین فرزندان؛ پزشکانی حاذق، معلمانی دلسوز، مدیرانی کارآمد پرورش می‌یابند .

    استاندار گلستان با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاری در بخش دانش‌آموزان یکی از اولویت‌های دولت است، گفت: توسعه کشور در سایه توسعه سرمایه انسانی است و مهمترین سرمایه جامعه سرمایه انسانی هستند، که در سایه تقویت این سرمایه سایر سرمایه‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و … اهمیت پیدا می‌کند.

    مهمترین سرمایه جامعه،سرمایه انسانی است
    مهمترین سرمایه جامعه،سرمایه انسانی است

    استاندار گلستان در خصوص نیازهای بهداشت و درمان استان گفت: نیاز به یک هزار تخت جدید بیمارستانی داریم که هر تخت حدود یک میلیارد تومان هزینه دارد که با احتساب این عدد یک‌هزار میلیارد تومان سرمایه برای تامین تخت بیمارستانی در استان گلستان مورد نیاز است.

    حق شناس وجود ویروس کرونا راعلاوه بر تهدید به فرصت‌هایی برای جامعه بیان کردو گفت:از ۶ماه گذشته این ویروس در جهان و بین خانواده‌ها تهدید جدی به وجود آورد اما در دل این تهدید فرصت استثنایی هم رقم خورد، کرونا باعث شد سرمایه اجتماعی ما با وجودی که نرخ رشد اقتصادی منفی شد افزایش یابد و مردم بیشتر به فکر یکدیگر باشند.

    وی خاطر نشان کرد: زندگی صنعتی آنچنان ما انسان‌ها را غرق خودمان کرده بود که کمتر بین خانواده بودیم اما به دلیل شیوع کرونا انسجام خانوادگی بیشتر شد، طلاق در جامعه سیر نزولی پیدا کرد و عملکرد دستگاه‌های اجرایی به سمت الکترونیکی شدن پیش رفت.

    استاندار گلستان گفت: ویروس کروناباعث شد فضای آموزشی به مجازی تبدیل شود هرچند آموزش حضوری قطعا موثرتر از آموزش مجازی است به این دلیل که معلم صرفا آموزش نمی‌دهد بلکه رفتار و منش معلم برای دانش‌آموزان یک درس بزرگ است.

    حق‌شناس با تاکید بر اینکه توسعه بدون وجود انسان توسعه‌یافته امکان‌پذیر نیست، گفت: هر امکانات آموزشی که در اختیار دانش‌آموزان نیازمند قرار بگیرد قطعا سرمایه‌گذاری بلندمدت برای استان و کشور انجام شده است و میزان آسیب‌های مختلف در جامعه کاهش خواهد یافت.

    نویسنده: سهیلا علاالدین
    منبع: بازار کسب کار

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *