×
×

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی
فعال شدن هفت واحدصنعتی راکدخراسان شمالی

  • کد نوشته: 8260
  • ۱۳۹۹-۰۶-۲۵
  • ۰
  • رضا فیروزه رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: امسال هفت واحد صنعتی راکد و غیرفعال استان با ۱۳۵ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری فعال شده است.
    فعال شدن هفت واحدصنعتی راکدخراسان شمالی
  • تبلیغ هدفمند

    رضا فیروزه رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: امسال هفت واحد صنعتی راکد و غیرفعال استان با ۱۳۵ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری فعال شده است.

    رضا فیروزه اظهار داشت: فعال سازی این تعداد واحد صنعتی استان، برای بیش از ۲۰۰ نفر اشتغال زایی کرده است. 

    وی افزود: واحد الکل آساک در شهرستان فاروج، از بیش از ۱۰ سال گذشته، غیرفعال شده بود و حتی تجهیزات آن در حال مستهلک شدن بود، اما با حمایت های استان، فعال شد.

     رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی خاطرنشان کرد: واحد کانجویان مس شهرستان فاروج و شهاب بتن شرق از دیگر واحدهایی است که امسال به چرخه تولید بازگشته است.

    وی با اشاره به توجه دولت به تامین زیرساخت صنایع گفت: در این زمینه از محل جذب اعتبار ارتقای شاخص های توسعه اقتصادی، در سال ۹۸، ۳۱ هزار و ۱۴۵  میلیارد ریال تامین شد.

    وی گفت: صدور پروانه بهره برداری شمش آلومینیوم شرکت آلومینای ایران با سرمایه گذاری پنج هزار و ۸۸۰ میلیارد ریال از جمله اقدامات در راستای رونق تولید است که این پروژه، برای ۱۹۷ نفر اشتغال دارد. 

    فیروزه گفت: صدور پروانه بهره برداری شرکت بازرگانی نوین گستر سورن پازند با سرمایه گذاری ۶۱ میلیارد ریال و اشتغال ۲۷ نفر، صدور پروانه بهره برداری تولید ماسک شرکت بی بافت کیف اترک با سرمایه گذاری ۱۱ میلیارد ریال و اشتغال ۴۴ نفر از اقدامات شاخص در حوزه صنایع استان است. 

    وی با اشاره به صدور پروانه بهره برداری تولید آلفا آلومینا شرکت آراد لیان فرآورآریا (صنایع پیشرفته) گفت: این شرکت با سرمایه گذاری ۸۰ میلیارد ریال برای ۲۸ نفر اشتغال زایی می کند. 

     رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی خاطرنشان کرد: این محصول از محصولات وارداتی است که با افزایش ظرفیت آن بخشی از نیاز وارداتی کشور تامین می شود و این، تنها تولید کننده آلفا آلومینا در کشور است.

    وی گفت: صدور پروانه بهره برداری برای تولید بیلت فولادی آلیاژی در شرکت فولاد کیمیای صبا گفت: این موضوع یکی دیگر از اقدامات شاخص استان است که با سرمایه گذاری ۲ هزار و ۱۹۰ میلیارد ریال و اشتغال ۱۷۸ نفر انجام شده است.

     رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی درباره صدور پروانه بهره برداری شرکت آذین فورج در اسفراین هم گفت: سرمایه گذاری این پروژه ۸۰۰ میلیارد ریال و اشتغال آن ۱۰۰ نفر است. 

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *