×
×

مدیرعامل شرکت گاز لرستان
افزایش۴۹۰درصدی گازرسانی به روستاها

  • کد نوشته: 8285
  • ۱۳۹۹-۰۶-۲۵
  • ۰
  • کرم گودرزی مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: هفت هزار انشعاب جدید از ابتدای امسال در مناطق شهری و روستایی استان واگذار شده است.
    افزایش۴۹۰درصدی گازرسانی به روستاها
  • تبلیغ هدفمند

     کرم گودرزی مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: هفت هزار انشعاب جدید از ابتدای امسال در مناطق شهری و روستایی استان واگذار شده است.

    کرم گودرزی افزود: از این تعداد مشترک جدید ۵۵۰ انشعاب به صورت رایگان و در راستای انجام مسوولیت های اجتماعی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی لحاظ شد.

    مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: روستاهای گازرسانی شده استان تا سال ۹۲ معادل ۲۹۳ روستا بوده که در طول ۲ دوره دولت تدبیر و امید یکهزار و ۴۳۴ روستای واجد شرایط، به این تعداد اضافه شد.

    گودرزی افزود: این خدمت با رشد ۴۹۰ درصدی نسبت به سال ۹۲ یک اقدام بزرگ و اساسی برای تحول و توسعه روستاها محسوب می شود و اکنون تعداد روستاهای گازرسانی شده لرستان به یکهزار و ۷۲۷ مورد رسیده است.

    وی ادامه داد: تعداد اشتراک روستایی گاز استان تا سال ۹۲ معادل ۵۹ هزار و ۳۱۷ مورد بوده که با اضافه شدن ۹۷ هزار و ۵۰۶ اشتراک جدید طی سال ۹۲ تا کنون به ۱۵۶ هزار و ۸۲۳ مورد افزایش یافته است.

    مدیرعامل شرکت گاز لرستان رشد تعداد مشترکان گاز روستایی ازسال ۹۲ تاکنون را ۵۴ درصد عنوان کرد و ادامه داد: ضریب گازرسانی روستایی استان تا قبل از دولت تدبیر و امید ۴۱ درصد بوده و در حال حاضر ۸۹ درصد می باشد.

    افزایش ۴۹۰ درصد گازرسانی به روستاهای لرستان
    افزایش۴۹۰درصدی گازرسانی به روستاها

    گودرزی در خصوص گازرسانی شهرهای استان نیز گفت: سال ۹۲ تعداد شهرهای بهره مند از خدمت گاز در لرستان ۲۰ مورد بوده که تا سال گذشته ۶ شهر به این تعداد افزوده شده و هم اکنون کار گازرسانی به شول آباد الیگودرز به عنوان آخرین شهر بدون گاز، در دست اقدام است.

    وی ادامه داد: در این مدت تعداد اشتراک های شهری از ۲۹۴ هزار و ۱۱۳ مورد به ۳۸۷ هزار و ۷۹۷ مورد رسیده به این معنا که طی حدود هفت سال گذشته ۹۳ هزار و ۶۴۸ اشتراک جدید گاز در شهرهای استان ایجاد شد.

    مدیرعامل شرکت گاز لرستان تصریح کرد: ضریب نفوذ گازرسانی شهرهای استان در سال ۹۲ معادل ۹۷ درصد بوده که اکنون ۹۹.۸ درصد می باشد.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *