×
×

مدیر عامل شرکت پخش فرآوده‌های نفتی منطقه آبادان
برطرف شدن مشکل تامین قطعات جایگاه‌های سوخت آبادان

  • کد نوشته: 8337
  • ۱۳۹۹-۰۶-۲۵
  • ۰
  • مدیر عامل شرکت پخش فرآوده‌های نفتی منطقه آبادان گفت:مشکلی در تامین قطعات جایگاه‌های پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان وجود ندارد و عرضه سوخت به خودروها بدون مشکل در جایگاه های این منطقه در حال انجام است.
    برطرف شدن مشکل تامین قطعات جایگاه‌های سوخت آبادان
  • تبلیغ هدفمند

    مدیر عامل شرکت پخش فرآوده‌های نفتی منطقه آبادان گفت:مشکلی در تامین قطعات جایگاه‌های پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان وجود ندارد و عرضه سوخت به خودروها بدون مشکل در جایگاه های این منطقه در حال انجام است.

    مجاهد آل‌کثیر اظهار داشت: برخی جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی در منطقه آبادان به دلیل خراب شدن قطعات دچار مشکل شدند که این مشکل با تعمیر و نصب قطعات جدید برطرف شده است.

    برطرف شدن مشکل تامین قطعات جایگاه‌های سوخت آبادان
    برطرف شدن مشکل تامین قطعات جایگاه‌های سوخت آبادان

    وی افزود: شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان هیچگونه مشکلی در تامین قطعات برای جایگاه‌های سوخت ندارد و قطعات مورد نیاز جایگاه‌ها را تامین و در اختیار آنها قرار داده است.

    مدیر عامل شرکت پخش فرآوده‌های نفتی منطقه آبادان گفت: استفاده نادرست از کارت‌های سوخت باعث خرابی برخی از قطعات جایگاه‌ها می‌شود و این مورد بارها به مالکان این جایگاه‌ها گوشزد شده است.

    به گزارش ایرنا تامین نشدن قطعات مورد نیاز سکوهای بارگیری سوخت از سوی شرکت پشتیبان پخش‌ فرآورده‌های نفتی‌ تعطیلی برخی سکوهای بارگیری جایگاه‌های سوخت در منطقه آبادان را در پی‌داشته است.

    آل‌کثیر همچنین در رابطه با عرضه گاز مایع در این شهرستان  اظهار داشت: با افزایش سهمیه گاز مایع این مشکل از ابتدای هفته جاری در آبادان و خرمشهر برطرف شد و شهروندان می‌توانند کپسول گاز مایع مورد نیاز خود را از جایگاه‌های عرضه سبدی تهیه کنند.

    وی افزود: تاکنون از ۴۸ هزار خانوار آبادانی چهار هزار خانوار برای تهیه گاز سهمیه‌ای در سامانه صدف ثبت نام کردند که تاکنون تقاضای ۲ هزار و ۳۷۲ خانوار مورد تایید قرار گرفته است.

    مدیر عامل شرکت پخش فرآوده‌های نفتی منطقه آبادان گفت: انتظار می‌رود خانوارها برای ثبت نام در سامانه صدف اقدام کنند تا گاز مورد نیاز خود را از این سامانه تهیه کنند.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *