سرپرست معاونت صنایع‌دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی گفت: ۱۰ کارگاه صنایع‌دستی با مجوز این اداره کل در سال جاری با ۳۲ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری ایجاد شده است.
×
×

سرپرست معاونت صنایع‌دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی
توجه به صنایع دستی،همراه بااشتغال پایدار

  • کد نوشته: 8453
  • ۱۳۹۹-۰۶-۲۶
  • ۰
  • محمدرضا قهرمانیان سرپرست معاونت صنایع‌دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی اظهار داشت: راه اندازی10 واحد صنایع دستی با اعتباری بالغ بر 32 میلیاردريال سرمایه گذاری و مجوز این اداره کل در استان تشکیل شده است.که از این تعداد کارگاه یکی در جاجرم دوتا در اسفراین و هفت تای دیگر در بجنورد فعال هستند
    توجه به صنایع دستی،همراه بااشتغال پایدار
  • تبلیغ هدفمند

    محمدرضا قهرمانیان سرپرست معاونت صنایع‌دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی اظهار داشت: راه اندازی۱۰ واحد صنایع دستی با اعتباری بالغ بر ۳۲ میلیاردریال سرمایه گذاری و مجوز این اداره کل در استان تشکیل شده است.که از این تعداد کارگاه یکی در جاجرم دوتا در اسفراین و هفت تای دیگر در بجنورد فعال هستند.

    توجه به صنایع دستی،همراه بااشتغال پایدار
    توجه به صنایع دستی،همراه بااشتغال پایدار

    وی با تاکید بر اینکه راه اندازی این کارگاه ها به صورت مستقیم و غیر مستقیم ۷۰ شغل ایجاد می کند

    قهرمانیان ضمن اشاره به اینکه به دنبال جهش تولید و تحقق شعار سال در این حوزه هستیم مطرح کرد و افزود: با هدف افزایش و رونق تولید در بخش صنایع دستی تعداد صدور مجوزهای تولید صنایع دستی در بخش های انفرادی و گروهی ( کارگاهی ) افزایش یافته است.

    وی در پایان افزود در حال حاضر ۱۵ هزار صنعتگر و هنرمند در ۶۱ رشته صنایع دستی در زمینه تولید و اشتغال در استان فعال و در حال فعالیت هستند.

    نکته قابل تامل بازار کسب کار :

    با تسهیل در ارائه مجوز و مهیا ساختن زیر بناهای مورد نیاز مشاغل خانگی و مخصوصاً صنایع دستی که توان به بحث بازاریابی و ایجاد بازار برای تولیدات و در دسترس بودن مواد اولیه موجب رونق اقتصادی و گسترش تولید و ایجاد اشتغال پایدار و از همه مهمتر زنده نگه داشتن سنن جامعه از کهن و تحویل و صادر آن به جوامع بین الملل شد .

    نویسنده: فاطمه محمدخانی
    منبع: بازار کسب کار

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *