×
×

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان
ما قوی هستیم شعارچهلمین سالگرددفاع مقدس

  • کد نوشته: 8554
  • ۱۳۹۹-۰۶-۲۷
  • ۰
  • این نشست که همراه شد با خاطره گویی عده از خبرنگاران حاضر در جلسه که مروری شد برای یاد و خاطرات ان زمان که مورد استفبال مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان واقع شد و به پیشنهاد خبرنگاران قرار شد که برنامه و محلی برای بازگویی خاطرات رزمندگان ، آزادگان و جانبازان ۸ سال دفاع مقدس در برنامه های صدا وسیما و تبدیل آن به مستند و کتاب یاد آن روزگاران برای نسل های امروز و آینده زنده بماند .
    ما قوی هستیم شعارچهلمین سالگرددفاع مقدس
  • تبلیغ هدفمند

    محمدرضا کاظمی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان صبح روز پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان در ارتباط با برنامه های هفته دفاع مقدس اظهار کرد: شعار هفته دفاع مقدس در سال ۹۹ ” ما قوی هستیم ” همراه با بیش از ۲۰۰۰ برنامه از ۳۱ شهریور کلید خواهد خورد که با همکاری دستگاه ها و نهاد اجرایی و نیروهای مسلح تا پایان روز دوشنبه ۷ مهر ادامه خواهد داشت.

    اجرای بیش از ۲۵ برنامه نمایشی ومستند ویژه چهلمین سالگرد دفاع مقدس

    وی در ارتباط با اجرای مهمترین عناوین هفته دفاع مقدس گفت : تجلیل از پیشکسوتان و فرزندان شهدا همراه با رونمایی از آخرین تحقیقات پدافند غیر عامل در کنار عطر افشانی مقام شامخ گلزار شهدا و مهمانی لاله ها، یادواره شهیده زن ،شهدای منا، همایش شکوه و ایثار و عصری با شعر را از جمله عناوین مرتبط با هفته دفاع مقدس خواند.

    وی از روی پرده رفتن برنامه های مستند و نمایشی در شبکه خانگی گلستان خبر داد و گفت: با اجرای برناماه مهای متنوع از جمله خاطره گویی پیشکسوتان ۸ سال دفاع مقدس در مصلاهای نماز جمعه و مدارس سراسر استان و عزام تیم های درمانی و نمایش روی پرده فیلم های سینمایی و نشست های علمی برپایی نمایشگاه کتاب با عنوان دفاع مقدس از جمله برنامه هایست که در ایام چهلمین سالگرد دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

    که این برنامه ها همراه با نواختن زنگ مدارس بوق کشتی ها و قطار به همزمان در سراسر کشور و افتتاح یادمان شهدای در این هفته پیش بینی شده است.

    وی یکی از مهمترین برنامه های هفته دفاع مقدس در سال جاری را ارتباط تصویری و پخش زنده سخنرانی مقام معظم رهبری با حضور پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس خواند که در ۳۱ شهریور و با حضور جمیع رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس در سراسر کشور و به صورت همزمان از طریق ویدئو کنفراس با رهبر معظم انقلاب دیدار و گوش به سخنان گوهر باز معظم له خواهند سپرد .

    ما قوی هستیم شعار چهلمین سالگرد دفاع مقدس
    ما قوی هستیم شعارچهلمین سالگرددفاع مقدس

    مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان از ۵۱ پروژه محرومیت زدایی و خسارت دیده از سیل ۹۸ خبر داد و گفت : در این ایام مردم آسیب دیده از سیل ۹۸ با تحویل کلید واحدهای مسکونی خود زمستان سال جاری را زیر سقفی ایمن و تازه ساخت خواهند گذراند.

    وی با بیان اینکه ۳۱ شهریورماه سال جاری همراهی رژه نیروهای مسلح به علت جلوگیری از شیوع کرونا وجود نخواهد داشت، گفت: به جای رژه نیروهای مسلح رژه موتوری را در استان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار خواهیم کرد که این اتفاق به صورت همزمان در کل استان برگزار خواهد شد.

    وی در پایان از پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه پارک موزه دفاع مقدس خبر داد و گفت برای تکمیل این پروژه منتظر دریافت اعتبارات هستیم که به محض دریافت آن ادامه روند ساخت و تکمیل آن را در پیش خواهیم گرفت.

    نکته قابل تامل بازار کسب کار :

    این نشست که همراه شد با خاطره گویی عده از خبرنگاران حاضر در جلسه که مروری شد برای یاد و خاطرات آن زمان که مورد استفبال مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان واقع شد و به پیشنهاد خبرنگاران قرار شد که برنامه و محلی برای بازگویی خاطرات رزمندگان ، آزادگان و جانبازان ۸ سال دفاع مقدس در برنامه های صدا وسیما و تبدیل آن به مستند و کتاب یاد آن روزگاران برای نسل های امروز و آینده زنده بماند.

    با بازگو کردن خاطرات ۸ سال دفاع هر چند تلخ می توان یاد آن را در ذهن نسل جدید زنده و به نمایش گذاشت که چگونه یک عده نوجوان و جوان زن و مرد در کنار هم و با دستان خالی در مقابل پیشرفته ترین سلاح های روز دنیا ایستادگی و مقاومت کردن تا وجبی از خاک و میهن عزیزمان را به دست بیگانگان همچون دوران قاجار ندهیم که اگر این خاطرات در ذهن این نسل تداعی شود قطعاً مقاومتر از هر زمان دیگر در مقابل این جنگ نابرابر اقتصادی که همانند ۸ سال دفاع مقدس است ایستادگی خواهیم کرد همانطور که در آن زمان افرادی از درون کشور نیز به قصد ضربه زدن به اقتصاد و قدرت کشور کم مایه از خود نگذاشتن که با مقاومت و ایستادگی زنان و مردانی مواجه شدند که در طول تاریخ ایران بارها از آنها یاد شده که حتی کودکان و نوجوانان ایران زمین همچون بهنام ها و حسین ها با اینکه باید در کوچه پس کوچه ها به دنبال گذراندن بازی های کودکانه خود باشند به اصرار به حضور در میدان جنگ و با گرفتن اسلحه بدست مقابل دشمن تا دندان مسلح ایستادگی کنند.

    آری نباید رزمندگان آن زمان با به خاک سپردن آن روزها این نسل را از وقایع آن زمان محروم و بی نصیب کنند که این انقلاب و ایستادگی به آسانی بدست نیامده و مانع از هر گونه تحریف و تغییر تاریخ شوند.

    منبع: بازار کسب کار

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *