×
×

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان
با هوشیاری مردم توطئه‌های دشمنان خنثی خواهد شد

  • کد نوشته: 8684
  • ۱۳۹۹-۰۶-۲۹
  • ۰
  • حجت الاسلام علی خاتمی- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: توطئه‌های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره پس از پیروزی انقلاب تا کنون تداوم داشته که با هوشیاری ملت بزرگ ایران خنثی شده است.
    با هوشیاری مردم توطئه‌های دشمنان خنثی خواهد شد
  • تبلیغ هدفمند

    حجت الاسلام علی خاتمی- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: توطئه‌های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره پس از پیروزی انقلاب تا کنون تداوم داشته که با هوشیاری ملت بزرگ ایران خنثی شده است.

    حجت الاسلام علی خاتمی در خطبه های نمازجمعه این هفته زنجان با اشاره به تحمیل جنگ هشت ساله به ایران از سوی دشمنان نظام افزود: در این جنگ نابرابر دشمنان دست به دست هم دادند تا ایران را از پای درآروند، افزود: رشادتهای ملت ایران در این جنگ نیز دشمنان را در رسیدن به اهداف شوم خود در این کشور ناکام گذاشت.

    وی یادآورشد: هشت سال دفاع مقدس به جهانیان نشان داد که ملت ایران در برابر دشمنان ایستاده اند و اجازه هیچ تعرضی را به خاک کشورمان نخواهند داد.

    حجت اسلام خاتمی رزمایش ارتش جمهوری اسلامی را نشان دهنده اقتدار و صلابت نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی خواند و گفت: آمادگی و توانمندی ارتش جمهوری اسلامی در این رزمایش بزرگ به رخ دشمنان و بدخواهان نظام کشیده شد.

    با هوشیاری مردم توطئه‌های دشمنان خنثی خواهد شد
    با هوشیاری مردم توطئه‌های دشمنان خنثی خواهد شد- تصویر آرشیو

    امام جمعه زنجان با اشاره به برگزاری نمازجمعه پس از هفته ها تعطیلی به دلیل شیوع ویروس کرونا، اظهارداشت: این نماز عبادی سیاسی با رعایت کامل توصیه های بهداشتی برگزار می شود تا سلامت نمازگزاران با تهدیدی مواجه نشود.

    حجت الاسلام خاتمی به توزیع ۱۱۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان این استان در یوم العباس امسال با همکاری خیران، نیروهای انتظامی، بسیج و سپاه و مسوولان استان اشاره و تصریح کرد: مردم استان زنجان نشان دادند که در همه عرصه ها و شرایط خوش درخشیده و سربلند بوده اند.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *