×
×

نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان
اعتماد مردم در برخورد با عوامل مشکلات اقتصادی افزایش می یابد

  • کد نوشته: 8692
  • ۱۳۹۹-۰۶-۲۹
  • ۰
  • آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی-نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان با اشاره به وجود مشکلاتی از قبیل تورم و گرانی گفت که برخورد قاطع با عوامل این مشکلات سبب اعتماد و اطمینان بیشتر مردم به نظام، انقلاب و کشور خواهد شد.
    اعتماد مردم در برخورد با عوامل مشکلات اقتصادی افزایش می یابد
  • تبلیغ هدفمند

    آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی-نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان با اشاره به وجود مشکلاتی از قبیل تورم و گرانی گفت که برخورد قاطع با عوامل این مشکلات سبب اعتماد و اطمینان بیشتر مردم به نظام، انقلاب و کشور خواهد شد.

    آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه‌های نماز جمعه امروز گرگان اظهار داشت: مردم تحمل این همه گرانی و سختی‌ها را ندارند و مسوولان باید فکر اساسی و جدی برای حل این مشکلات کنند.

    نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری ادمه داد: در کنار همه این سختی ها، ایران در سال های اخیر به موفقیت های فراوانی در ابعاد بین المللی و جهانی دست یافته که کسب این افتخارات نتیجه رهبری داهیانه امام راحل (ره)، مقام معظم رهبری و مقاومت، ایثار و گذشت مردم است.

    امام جمعه گرگان همچنین با گرامیداشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا ادامه داد: اگر در مقابل آزار و اذیت آن زمان دشمنان منفعل بودیم، امروز قادر به کسب این جایگاه و قدرت را بین المللی و جهانی نمی شدیم.

    اعتماد مردم در برخورد با عوامل مشکلات اقتصادی افزایش می یابد
    اعتماد مردم در برخورد با عوامل مشکلات اقتصادی افزایش می یابد

    آیت‌الله نورمفیدی در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری رزمایش و مانور ارتش در هفته گذشته اشاره کرد و گفت: مساحت اجرای این مانور ۴۵۰ هزار کیلومتر از وسعت ایران بود و اهمیت مانور و قدرت نظامی و دفاعی ارتش و همه نیروهای مسلح ایران را به نمایش گذاشت.

    نماینده ولی فقیه در گلستان ادامه داد: به نمایش گذاشتن زیردریایی فاتح با قابلیت شلیک موشک به هدف از عمق ۲۵۰ متری زیر آب با وزن سنگین آن و همچنین استفاده از پهبادی با قدرت حمل و شلیک چهار موشک و ۳۵ ساعت پرواز در کنار به نمایش گذاشتن قدرت نظامی و دفاعی نیروهای مسلح به ویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران بخشی از اهداف این مانور بود.

    مراحل اصلی رزمایش مشترک ذوالفقار ۹۹ ارتش پنجشنبه گذشته با رمز مقدس یا «سیدالشهداء(ع)» و با مشارکت نیروهای چهارگانه ارتش و قرارگاه پدافند هوایی در سواحل مکران از شرق تنگه هرمز و سواحل مکران تا  مدار ۱۰ درجه شمالی اقیانوس هند برگزار شد که در آن برخی از جدیدترین دستاوردها و تجهیزات بومی، طرح ها و راهکنش های مختلف و متناسب با تهدیدات  مورد بهره‌برداری و استفاده عملیاتی قرار گرفت.

    امام جمعه گرگان همچنین اظهار داشت: نیروهای مسلح کشور، اجازه نفوذ دشمن به خاک ایران را نخواهند داد و در مقابل هر ویروسی مقاومت و ایستادگی می‌کنند.

    ۱۷ مصلی نماز جمعه از مجموع ۲۰ مصلی استان گلستان امروز میزبان نمازگزاران بود.

    نماز جمعه این هفته با هدف جلوگیری از گسترش شیوع کرونا در رامیان، بندرگز و کردکوی برگزار نشد.

    منبع: بازار کسب کار

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *