×
×

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج
نتیجه مقاومت در دوران دفاع مقدس نتیجه عزت ایران است

  • کد نوشته: 8701
  • ۱۳۹۹-۰۶-۲۹
  • ۰
  • حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی- نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج با اشاره به ۳۱ شهریورماه آغاز هفته دفاع مقدس، گفت: عزت، اقتدار و استقلال کنونی ایران اسلامی نتیجه مقاومت و ایستادگی جانانه شهدا و رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس است.
    نتیجه مقاومت در دوران دفاع مقدس نتیجه  عزت ایران است
  • تبلیغ هدفمند

    حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی- نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج با اشاره به ۳۱ شهریورماه آغاز هفته دفاع مقدس، گفت: عزت، اقتدار و استقلال کنونی ایران اسلامی نتیجه مقاومت و ایستادگی جانانه شهدا و رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس است. 

    حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار داشت: مهمترین اهداف استکبار جهانی از راه اندازی حنگ هشت ساله علیه ایران اسلامی  شامل ساقط کردن نظام نوپا، تصرف خاک کشور، ایجاد امنیت هر چه بیشتر برای رژیم صهیونیستی و جلوگیری از صدور انقلاب بوده است. 

    وی افزود: رژیم بعث عراق در این جنگ تمام عیار به طور همه جانبه از سوی استکبار جهانی حمایت می شد در حالی که ایران اسلامی به دلیل تحریم های ظالمانه دشمنان توان تهیه سیم خاردار و دیگر  تجهیزات نظامی را نداشت. 

    نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج بیان کرد: ملت ایران در چنین وضعیت دشواری به میدان آمده و با مجاهدت ها و رشادت های مثال زدنی خود افتخارآفرینی کردند. 

    حجت الاسلام و المسلمین حسینی عنوان کرد: سه عامل مهم پیروزی ملت ایران در دوران دفاع مقدس شامل ایمان و معنویت، وحدت و انسجام و پیروی از ولایت فقیه است. 

    نتیجه مقاومت در دوران دفاع مقدس نتیجه عزت ایران است
    نتیجه مقاومت در دوران دفاع مقدس نتیجه عزت ایران است

    وی ابراز داشت: دوران طلایی و پرافتخار دفاع مقدس برای ملت ایران درس عبرت بوده و ثابت کرد که زیر پرچم ولایت فقیه و با کمک ایمان و همبستگی می توان مقابل استکبار جهانی ایستاد و پیروز شد. 

    نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب این نکته مهم را به خوبی بدانند که چنانچه کوچکترین تجاوز و تعدی به خاک ایران اسلامی انجام  دهند ضربات کشور به آنان ده ها بار کوبنده تر ازدوران دفاع مقدس خواهد بود. 

    حجت الاسلام و المسلمین حسینی اظهار داشت: خون های زیادی برای پیروزی و بقای نظام و انقلاب ریخته شده و خیانت به کشور و ملت ایران نیز هرگز بخشودنی نیست. 

    وی افزود: هم اینک نیز ملت ایران و مردم کهگیلویه و بویراحمد همچون دوران دفاع مقدس آماده ایثار و فداکاری برای صیانت از نظام و انقلاب هستند. 

    نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج با محکومیت اهانت نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» به پیامبر گرامی اسلام (ص)، بیان کرد: این اقدام سخیف به بهانه آزادی بیان انجام شد حال  آنکه سران کشورهای اروپایی خود را مدعی طرفداری از دموکراسی و حقوق بشر می دانند. 

    حجت الاسلام و المسلمین حسینی عنوان کرد: این اهانت نشانه ضعف و خواری اروپایی ها بوده و یکی از نتایج عادی سازی روابط کشورهای اسلامی بحرین و امارات متحده عربی با رژیم صهیونیستی است. 

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *