×
×

مدیر کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی
تسهیلات ودیعه مسکن نیاز به ضامن ندارد

  • کد نوشته: 8787
  • ۱۳۹۹-۰۶-۲۹
  • ۰
  • مراقب باشیم نتیجه این ودیعه مسکن نی خانمانی مردمان آمریکا را برای ملت به ارمغان نیاورد.
    تسهیلات ودیعه مسکن نیاز به ضامن ندارد
  • تبلیغ هدفمند

    به گزارش بازار کسب کار – سید عبدالمجید نژادصفوی مدیر کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی گفت: تعداد افراد متقاضی مشمول دریافت وام ودیعه مسکن در خراسان شمالی به بیش از ۳۶۰۰ نفر ازبین ۵۰۲۲ نفر متقاضی دریافت این تسهیلات مورد تائید قرار گرفتند.

    وی یادآور شد که مهلت تکمیل مدارک و بارگزاری اینترنتی دریافت تسهیلات ودیعه مسکن تا ۲۴ شهریور برای افراد بازمانده در چند مرحله تمدید شده بود.

    نژادصفوی افزود : بانک های که متقاضیان جهت دریافت تسهیلات انتخاب نمودند عبارتند از ملی، صادرات، سپه، تجارت و ملت در استان که وام خود را از این بانک ها دریافت نمایند .

    وی با تاکید بر اینکه تسهیلات فوق به افرادی که فاقد هرگونه زمین و مسکن و دارای اجاره نامه رسمی هستند تعلق خواهد گرفت افزود: مرحله نخست این تسهیلات به افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی با جمعیتی بالغ بر ۶۸۳نفر می باشند تعلق گرفته است.

    تسهیلات ودیعه مسکن نیاز به ضامن ندارد
    تسهیلات ودیعه مسکن نیاز به ضامن ندارد

    لازم به یادآوری است برای دریافت این نوع تسهیلات نیازی به ضامن نبوده و چک و سفته با توجه به شرایط بانک از متقاضی دریافت می گردد و میزان تسهیلات به ازای هر واحد ۱۵میلیون تومان با نرخ ۱۲ درصد می باشد.

    نکته قابل تامل بازار کسب کار:

    مراقب باشیم نتیجه این ودیعه مسکن بی خانمانی مردمان آمریکا را برای ملت به ارمغان نیاورد.

    اینکه در این شرایط بحران اقتصادی که منجر به از بین رفتن و نابودی برخی مشاغل و ایجاد فشار مالی بر دوش عده ای از شهروندان و کسبه ای که متاسفانه محل سکونت و کسب شان به صورت استیجاری می باشد دولت اقدام به حمایت از این افراد گرفته باید مراقب بود که نتیجه اش بی خانمانی مردمان آمریکا که به بانکها مقروض هستند و در جهت پرداخت بدهی خود مجبور به از دست دادن کل زندگی شان میشوند حاصل نشود چرا که اگر اینگونه پیش رود قطعاً نتیجه اش غیر قابل جبران خواهد بود.

    نویسنده: حمیدرضا محمدیاری
    منبع: بازار کسب کار

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *