×
×

سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی
بازگشت به زندان۲درصد مددجویان آموزش‌دیده

  • کد نوشته: 8795
  • ۱۳۹۹-۰۶-۳۰
  • ۰
  • ابوالفضل حجتی پور- سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی گفت: میزان بازگشت به زندان مددجویان آموزش دیده در برنامه‌های اصلاح و تربیت ۲ درصد بوده که این نرخ در بقیه زندانیان بیش از این رقم است.
    بازگشت به زندان۲درصد مددجویان آموزش‌دیده
  • تبلیغ هدفمند

     ابوالفضل حجتی پور- سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی گفت: میزان بازگشت به زندان مددجویان آموزش دیده در برنامه‌های اصلاح و تربیت ۲ درصد بوده که این نرخ در بقیه زندانیان بیش از این رقم است.

    ابوالفضل حجتی پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران در خراسان شمالی اظهار داشت: زندانیانی که زیر پوشش برنامه های فرهنگی، آموزشی قرار می گیرند پس از تحمل حبس به آغوش خانواده بازگشته و وارد کار و فعالیت می شوند.
    وی افزود: در تمامی زندان های کشور کلاس های حرفه آموزی در زمینه های مختلف از جمله خدماتی، صنعت، کشاورزی و صنایع دستی وجود دارد و این حرفه آموزی ها با توجه به نیاز هر منطقه نیز برنامه ریزی می شود.
    حجتی پور اظهار داشت: در بحث اشتغال مددجویان نیز با سازمان ها و مراکز بیرون از زندان همکاری و تعامل کرده و برای به کارگیری این افراد تلاش مشارکت می کنیم.

    بازگشت به زندان۲درصد مددجویان آموزش‌دیده
    بازگشت به زندان۲درصد مددجویان آموزش‌دیده

    ۳۰ درصد محکومان زندان ها اشتغال دارند 
    سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی با بیان اینکه ۳۰ درصد مددجویان زندان های کشور شغل دارند، گفت: برای مددجویانی که دوران محکومیت طولانی را سپری می کنند، اشتغال ایجاد شده است.
    حجتی پور افزود: این سازمان در خصوص بهداشت و درمان زندانیان نیز بر اساس برنامه های مصوب و ابلاغی ستاد ملی کرونا و همسو با سیاست های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پرشکی عمل کرده و نهایت تلاش خود را برای جلوگیری از ابتلای مددجویان زندانها به کووید ۱۹ به کار گرفته و خوشبختانه تاکنون هیچ مشکلی در این خصوص نداشته است.
    وی اظهار داشت: با رعایت مسایل بهداشتی و بحث اعطای مرخصی به زندانیان واجد شرایط، توانستیم کرونا را در زندان ها کنترل کنیم.
    وی شمار افراد محبوس در زندان های کشور را ۲۰۰ هزار نفر عنوان کرد و افزود: از نظر تعداد زندانی به جمعیت در رده متوسط جهانی هستیم.

    سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی روز شنبه برای معارفه مدیرکل جدید زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی خراسان شمالی به بجنورد سفر کرده بود.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *