رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه با کمک خیرین و انجمن خیریه این اداره موفق به آزادسازی چهار زندانی شده‌اند، گفت: می‌توان با کمترین مبالغ هم دل خانواده‌ای را شاد کرد.
×
×

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گنبدکاووس
با کمترین مبالغ هم می‌شود دل‌ها را شاد کرد

  • کد نوشته: 8869
  • ۱۳۹۹-۰۶-۳۱
  • ۰
  • رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه با کمک خیرین و انجمن خیریه این اداره موفق به آزادسازی چهار زندانی شده‌اند، گفت: می‌توان با کمترین مبالغ هم دل خانواده‌ای را شاد کرد.
    با کمترین مبالغ هم می‌شود دل‌ها را شاد کرد
  • تبلیغ هدفمند

    رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه با کمک خیرین و انجمن خیریه این اداره موفق به آزادسازی چهار زندانی شده‌اند، گفت: می‌توان با کمترین مبالغ هم دل خانواده‌ای را شاد کرد.

    صالح محبی با اشاره به اینکه اداره اوقاف و امور خیریه تلاش دارد در ایجاد بسترهای مناسب به منظور ترویج کارهای فرهنگی موثر و جامع نقش ایفا کند، اظهار کرد: در این مسیر از همه ظرفیت‌های مردمی در سطح شهرستان استفاده کرده و امیدواریم بتوانیم با سربلندی مسیر پیش‌رو را پشت سر بگذاریم.

    وی با بیان اینکه رهبر معظم سالهاست توجه ویژه‌ای به موضوعات فرهنگی و اجتماعی داشته و شخصا پیگیری بسیاری از امور در این حوزه را در دستور کار خود قرار داده‌اند، افزود: امروز همه ما در کنار جهاد اقتصادی در حوزه فرهنگ و موضوعات اجتماعی نیز وظایفی بر عهده داریم که باید از آن به عنوان جهاد فرهنگی و اجتماعی نام برد.

    رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه در روزهای اخیر به همت انجمن خیریه اداره موفق به انجام اقدامی مبارک شدیم، خاطرنشان کرد: با کمک دو تن از خیرین و نیکوکاران شهرستان گنبدکاووس و پیگیری انجمن خیریه اداره اوقاف و امور خیریه توانستیم چهار زندانی جرائم غیرعمد را آزاد و به کانون گرم خانواده بازگردانیم.

    محبی با اشاره به اینکه برای این اقدام فقط مبلغی معادل ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان هزینه شده است، ادامه داد: این اتفاق به ما نشان می‌دهد که می‌توان با مبالغی بسیار کم اتفاقات بزرگی را رقم زد و دل خانواده‌های بسیاری را شاد کرد.

    وی با بیان اینکه از همه خیرین و نیکوکاران شهرستان گنبدکاووس و تمامی مردم شریف برای تداوم بخشیدن به این اقدام تقاضای همکاری و همیاری دارم، تصریح کرد: تردیدی نداریم همچون گذشته نیکوکاران عزیز ما را در این امر یاری خواهند کرد.

    رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گنبدکاووس همچنین از عموم مردم مومن و ولایی شهرستان به پاس برگزاری باشکوه و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مراسمات سوگواری اباعبدالله‌الحسین (ع) تقدیر کرد و گفت: باید خداقوت ویژه‌ای به همه مجموعه‌های فرهنگی، مذهبی، هیئت‌ها، تکایا، هیئت امنای مساجد و بقاع متبرکه گفت که انصافا در ماه محرم شعور حسینی را در کنار شور و احساس حسینی به تصویر کشیدند.

    منبع: فارس
    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *