×
×

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرمه
کسب رتبه برتر جشنواره بین‌المللی مدولباس فجر بانوی خراسان شمالی

  • کد نوشته: 8981
  • ۱۳۹۹-۰۶-۳۱
  • ۰
  • مسعود بهشتی-رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرمه گفت: فاطمه آمارلو هنرمند این شهرستان خراسان شمالی رتبه نخست بخش عفاف و حجاب نهمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر را در رسته لباس مجلسی اسلامی ایرانی، با طرح آی شن کسب کرد.
    کسب رتبه برتر جشنواره بین‌المللی مدولباس فجر بانوی خراسان شمالی
  • تبلیغ هدفمند

    مسعود بهشتی-رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرمه گفت: فاطمه آمارلو هنرمند این شهرستان خراسان شمالی رتبه نخست بخش عفاف و حجاب نهمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر را در رسته لباس مجلسی اسلامی ایرانی، با طرح آی شن کسب کرد.

    مسعود بهشتی اظهار داشت: این دوره از جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر نیز همچون گذشته در دو بخش رقابتی و غیررقابتی برگزار شد که براین‌اساس منتخبان بخش رقابتی از میان ۷ هزار و ۷۳۴ اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره، در طول مدت برپایی جشنواره در معرض دید عموم علاقه‌مندان قرار گرفتند.

    وی با بیان اینکه نهمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر با تجلیل از  تمامی هنرمندان، صنعتگران و مدیران بخش دولتی و خصوصی همراه بود، اظهار داشت: این دوره برای دومین بار به شکل موضوعی و با ویژگی‌ها و شاخصه‌های لباس اقوام ایران از دو استان خراسان شمالی و گلستان برگزار شد که نزدیک به ۱۲ استان نیز به شکل غیرمتمرکز با این رویداد همراه شدند.

    کسب رتبه برتر جشنواره بین‌المللی مدولباس فجر بانوی خراسان شمالی
    کسب رتبه برتر جشنواره بین‌المللی مدولباس فجر بانوی خراسان شمالی

    نهمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر، سال گذشته از ۲۴ تا ۲۹ بهمن‌ در بوستان گفتگو برگزار شد و در روز پایانی این رویداد، بخش‌های صنعت، مؤسسات، فرهنگی و هنری و علمی دانشگاهی برگزیدگان خود را شناختند. قرار بود مراسم اختتامیه یکشنبه ۴ اسفند ساعت ۱۴ برگزار شود؛ اما با آغاز شیوع کرونا در ایران از روز ۳۰ بهمن ۱۳۹۸، این مراسم به تعویق افتاد.

    پرونده نهمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر پس از شش ماه انتظار به دلیل شیوع ویروس کرونا و تلاش برای مساعد شدن شرایط برگزاری آئین اختتامیه با حضور جمع فعالان این عرصه، سرانجام شامگاه (چهارشنبه ۲۶ شهریور) بسته شد.

    منبع: روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *