×
×

فرماندار فردیس
کوری چشم طمع دشمنان با رشادت های رزمندگان اسلام

  • کد نوشته: 9070
  • ۱۳۹۹-۰۷-۰۱
  • ۰
  • ابوالفضل اینانلو-فرماندار فردیس گفت: خون شهدا و رشادت های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس ، چشم طمع دشمنان را به ایران اسلامی کور کرد.
    کوری چشم طمع دشمنان با رشادت های رزمندگان اسلام
  • تبلیغ هدفمند

    ابوالفضل اینانلو-فرماندار فردیس گفت: خون شهدا و رشادت های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس ، چشم طمع دشمنان را به ایران اسلامی کور کرد.

    ابوالفضل اینانلو روز دوشنبه در مراسم آغاز گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سالن فرهنگسرای ولایت اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان فردیس افزود: اگر چه دشمنان طی این سالها برای ضربه زدن به نظام مقدس اسلامی اقدامات کورکورانه ای مانند تحریم های ظالمانه و ترور سردار بزرگ اسلام  حاج قاسم سلیمانی انجام دادند اما راه به جایی نبردند.

    فرماندار فردیس گفت: همانطور که رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس پاسخ دندان شکنی به استکبار جهانی و ایادی دادند امروز نیز کوبنده تر از گذشته دشمن را در هم خواهند کوبید.

    اینانلو افزود: شهدا جان خود را برای دفاع از میهن اسلامی، نظام و ولایت فدا کردند و انقلاب و نظام مقدس اسلامی ارزان به دست نیامده  چرا که  خون هزاران شهید پای آن ریخته شده است.

    فرماندار فردیس ، تقویت اعتماد به نفس، خودکفایی و ایجاد حس خودباوری در بین جوانان را از مهم‌ترین دستاوردهای دوران دفاع مقدس برشمرد و عنوان کرد: دوران جنگ تحمیلی به ما ثابت کرد که می‌توان با تکیه بر توان داخلی و با تلاش مضاعف، نیازهای عمده و مهم کشور را در داخل کشور تأمین کرد.

    کوری چشم طمع دشمنان با رشادت های رزمندگان اسلام
    کوری چشم طمع دشمنان با رشادت های رزمندگان اسلام

    اینانلو افزود: به برکت خون شهدا مدافع خوبی برای ملت عزیز ایران و حامی ولایت فقیه باشیم و در رکاب رهبر انقلاب و دست اندرکاران و دلسوز نظام هستند بتوانیم وظایف خود را انجام دهیم.

    جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان البرز نیز گفت: زمانی که انقلاب اسلامی پیروز شد آمریکا و ایادی استکبار شروع به مقابله و خارج کردن انقلاب اسلامی از دست انقلابیون و امام راحل کردند و اقدامات زیادی برای ضربه زدن به انقلاب انجام دادند اما توطئه های آنها  نقش برآب شد.

    سردار سید جعفر حسینی افزود: دشمنان کودتای پادگان هوایی همدان را طراحی کردند تا با ۵۴ فروند هواپیما مردم را به شهادت برسانند اما  با رشادت رزمندگان اسلام توطئه آنها بی نتیجه ماند.

    وی اظهار داشت: دشمنان توطئه ها و دسیسه های زیادی بر علیه نظام اسلامی  انجام دادند اما موفق نشدند و سرانجام دست به جنگ تحمیلی بر علیه ایران زدند که بعد از هشت سال دفاع مقدس ایران به پیروزی رسید.

    جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان البرز گفت: اکنون آرامش و آسایش  ایران اسلامی مدیون جانفشانی های رزمندگان اسلام و خون شهدا است .

    وی با بیان اینکه امروز ایستادگی، شکوه، اقتدار ما به برکت ایستادگی و دفاع غیرتمندانه شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است، اظهار داشت: دفاع مقدس جهاد بزرگ دینی و ملی ملت غیرتمند ایران بود.

    سردار حسینی افزود: در آغاز جنگ یگان های سپاه شکل گرفت ، ارتش  در مناطق مرزی استقرار یافت و نیروهای جان برکف  ژاندارمری در مقابل دشمن ایستادگی کردند و تعداد زیادی از این عزیزان  تا آخرینگلوله در مقابل دشمن ایستادگی کردند و به شهادت رسیدند.

    وی ادامه د اد: لشگر ۹۲ زرهی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دشت عباس استان ایلام و نواحی مرزی خوزستان  مستقر شد و دشمنی که می خواست سه روزه خوزستان را تصاحب کند، ناکام گذاشت.

    وی بیان داشت: با گذشت چهل سال از دفاع مقدس، یاد رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان اسلام  در تاریخ انقلاب اسلامی، همچنان زنده نگاه داشته می شود.

    سردار حسینی گفت: اکنونایران اسلامی  به برکت خون شهدا و رزمندگان اسلام  پس  از دوران دفاع مقدس به دستاوردهای بزرگی از جمله دفاع نظامی نایل آمده است.

    در پایان از یادگاران جنگ تحمیلی شهرستان فردیس تجلیل شد.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *