رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: وضعیت استان قزوین، فوق قرمز است و برای بهبود شرایط نیازمند همکاری و همراهی مردم هستیم.
×
×

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت
شرایط فوق قرمز کرونایی در قزوین

  • کد نوشته: 9323
  • ۱۳۹۹-۰۷-۰۳
  • ۰
  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: وضعیت استان قزوین، فوق قرمز است و برای بهبود شرایط نیازمند همکاری و همراهی مردم هستیم.
    شرایط فوق قرمز کرونایی در قزوین
  • تبلیغ هدفمند

    رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: وضعیت استان قزوین، فوق قرمز است و برای بهبود شرایط نیازمند همکاری و همراهی مردم هستیم.

     پیمان نامدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین، با اشاره به نظارت‌های انجام شده در مورد رعایت پروتکل‌های بهداشتی اظهار داشت: یکی از نقاط حساس در مورد شیوع کرونا مطب‌ها و مراکز آزمایشگاهی است که طی بازدیدها در موارد اندکی ازدحام جمعیت مشاهده شد.

    وی افزود: تاکید ما بر رعایت پروتکل‌های و توصیه‌های بهداشتی است در همین راستا بسیاری از مطب‌ها به سامانه نوبت دهی غیرحضوری متصل شده‌اند.

    نامدار خاطر نشان کرد: خط قرمز ما سلامتی مردم است و هیچکدام از مراکز درمانی خصوصی و دولتی، اصناف و مراکز دولتی از این قاعده استثنا نیستند و در صورت تخلف مواخذه خواهند شد.

    وی با اشاره به پرونده‌های تشکیل شده در مورد تخلفات پیشگیری از کرونا گفت: از ۲۳ فروردین تا به امروز بیش از ۵۰۰ ارجاع به مراکز قضایی داشتیم و همچنین بیش از ۱۳۰۰ تعطیلی یا پلمپ در اصناف مختلف انجام شده است.

    رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین اظهار داشت: اکنون وضعیت استان قزوین، فوق قرمز است و برای بهبود شرایط نیازمند همکاری و همراهی مردم هستیم.

    نامدار با اشاره به آمار کرونا در ۲۴ ساعت اخیر گفت: تعداد فوتی‌ها با ۶ نفر فوتی همچنان  صعودی است و با اضافه شدن ۶۰ بیمار جدید تعداد بستری‌های کل استان نیز به ۳۰۳ نفر رسید.

    منبع: فارس

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *