×
×

محمد باقر نوبخت
اختصاص۱۳هزارمیلیاردریال برای اجرای۲۳ طرح ایلام

  • کد نوشته: 9484
  • ۱۳۹۹-۰۷-۰۵
  • ۰
  • محمد باقر نوبخت-معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: ۱۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای اجرای ۲۳ طرح نیمه تمام استان ایلام اختصاص یافت.
    اختصاص۱۳هزارمیلیاردریال برای اجرای۲۳ طرح ایلام
  • تبلیغ هدفمند

    محمد باقر نوبخت-معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: ۱۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای اجرای ۲۳ طرح نیمه تمام استان ایلام اختصاص یافت.

    به گزارش روابط عمومی استانداری ایلام، محمد باقر نوبخت در جمع بندی نتایج سفر به استان ایلام اظهار داشت: با توجه به اینکه این سفر در هفته دفاع مقدس انجام شد استان و منطقه ای انتخاب شد که از نظر مقاومت و پایداری در ایران شهره و قابل افتخار است.

    وی تاکید کرد: در این سفر مقرر شد برای ۲۳ طرح ناتمام که امکان اتمام آنها در دوره دولت دوازدهم امکانپذیر است ۱۳ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری شود که بتوان آنها را به اتمام رساند.

    وی افزود: همچنین برای تعدادی از طرح های جهش تولید استان ۱۳ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال گذاری می شود که سه هزار فرصت شغلی جدید در استان ایلام ایجاد می کند.

    اختصاص۱۳هزارمیلیاردریال برای اجرای۲۳ طرح ایلام
    اختصاص۱۳هزارمیلیاردریال برای اجرای۲۳ طرح ایلام

    وی یادآور شد: در کنار این اقدامات اساسی، اقدام دیگری برای استان ایلام صورت گرفت که با حضور رییس کمیته امداد و رییس بنیاد مسکن اجرا می شود و ۲ هزار واحد مسکونی عمدتا در روستاها و در حاشیه شهرهای کوچک برای افرادی که توانایی مالی برای احداث و خرید مسکن ندارند در کمتر از یک سال ساخته می شود و مانند استان هایی که آغاز کردیم کلید آنها را تحویل خواهیم داد.

    معاون رییس جمهوری ادامه داد: ۳۰۰ واحد دیگر نیز استثنا برای استان ایلام در داخل شهر ساخته می شود که کمیته امداد در این رابطه پیشگام خواهد بود و پشتیبانی مالی این پروژه ها را سازمان برنامه و بودجه از سوی دولت تامین می کند و همکاران ما در بنیاد مسکن اقدام لازم را انجام می دهند و کمیته امداد بعنوان نهادی که حامی انسان های شریف و کم درآمد است مسئولیت توزیع آنها را به عهده خواهد داشت.

    وی با بیان اینکه امیدواریم این همکاری سه جانبه منشا خیر برای مردم این استان باشد، اظهار داشت: با پیشنهاد استاندار ایلام و تایید شورای برنامه ریزی استان و اقتصاد مقاومتی قرار است ۳۰۰ نیروگاه خورشیدی بصورت پنل نیز برای افراد کم درآمد که شغل ندارند ایجاد شود که امرار معاش آنها نیز صورت گیرد.

    به گزارش ایرنا، معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه عصر پنجشنبه سوم مهرماه با استقبال استاندار ایلام و جمعی از مسوولان در سفری ۲ روزه وارد استان ایلام شد.

    مرتضی بختیاری رییس کمیته امداد خمینی(ره) و علیرضا تابش رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در این سفر معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه را همراهی کردند.

    افتتاح ۲ طرح صنعتی شهرستان چرداول، حضور در نشست مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه و اقتصاد مقاومتی استان،  کلنگ زنی ۲ هزار واحد مسکن محرومان و انعقاد تفاهم نامه جهش تولید با استاندار ایلام از جمله برنامه های سفر ۲ روزه معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه به استان ایلام است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *