×
×

خودرو نردبان نیاز اساسی شهر است

  • کد نوشته: 9497
  • ۱۳۹۹-۰۷-۰۵
  • ۰
  • مجید گریوانی- مدیرعامل آتش‌نشانی بجنورد گفت: پیگیری‌های چندساله برای تامین خودرو نردبان آتش‌نشانی، به عنوان نیاز اساسی مدیریت حوادث آتش‌سوزی در مرکز استان بی‌نتیجه مانده است.
    خودرو نردبان نیاز اساسی شهر است
  • تبلیغ هدفمند

    مجید گریوانی- مدیرعامل آتش‌نشانی بجنورد گفت: پیگیری‌های چندساله برای تامین خودرو نردبان آتش‌نشانی، به عنوان نیاز اساسی مدیریت حوادث آتش‌سوزی در مرکز استان بی‌نتیجه مانده است.

    مجید گریوانی روز جمعه اظهار داشت: تامین خودروی نردبان آتش نشانی، در سال های گذشته پیگیری شده است که تامین آن اکنون ۳۶۰ میلیارد تا ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

    وی گفت: خرید و تامین بالابر با این میزان مبلغ با  اعتبارات استانی میسر نیست.

    وی با بیان اینکه تجهیزات آتش نشانی در این استان تنها برای خدمات رسانی در حوادث احتمالی ساختمان های ۲ یا سه طبقه پاسخگو است گفت: تجهیزات و توان ما برای خدمات رسانی و امدادرسانی به ساختمان های بلندمرتبه که دچار سانحه شوند پاسخگو نیست.

    گریوانی درباره پیگیری تامین خودرو نردبان در استان گفت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، اعلام کرد که اعتباری برای خودروی نردبان در نظر گرفته شده است اما این رقم تنها ۵۰ میلیارد ریال اعتبار بود که دردی را دوا نمی کند.

    خودرو نردبان نیاز اساسی شهر است
    خودرو نردبان نیاز اساسی شهر است

    وی گفت: پیشنهاد شد که با اعتبار استانی، تجهیزات آتش نشانی به روز شود اما اعلام شد که محل مصرف این ۵۰ میلیارد ریال اعتبار، شهرداری های تمام استان است، یعنی سهم هر شهر ۲ میلیارد ریال است که با این رقم تامین چند کلاه آتش نشانی هم مقدور نیست.

    مدیرعامل آتش نشانی بجنورد افزود: امید می رود پیگیری های نماینده مجلس مستمر باشد تا به نتیجه برسد.

    بر اساس این گزارش، خراسان شمالی جزو پنج استان کشور است که خودرو نردبان آتش نشانی ندارد.  

    شهر بجنورد مرکز خراسان شمالی ۲۱۰ هزار نفر جمعیت دارد.  

    نویسنده: مدیرعامل آتش‌نشانی بجنورد:

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *