×
×

کورس اسب دوانی
سومین هفته رقابت اسب دوانی آق قلا برگزار شد

  • کد نوشته: 9509
  • ۱۳۹۹-۰۷-۰۵
  • ۰
  • سومین هفته ازمسابقات اسب‌دوانی شهرستان آق قلا در 6 دور با دو مسافت 1000و 1200 متر با حضور و رقابت ۴٩ راس اسب از نژاد دوخون، تروبرد و ترکمن در میدان اسب سواری آق قلا با یکدیگر کورس گذاشتند.
    سومین هفته رقابت اسب دوانی آق قلا برگزار شد
  • تبلیغ هدفمند

    سومین هفته ازمسابقات اسب‌دوانی شهرستان آق قلا در ۶ دور با دو مسافت ۱۰۰۰و ۱۲۰۰ متر با حضور و رقابت ۴٩ راس اسب از نژاد دوخون، تروبرد و ترکمن در میدان اسب سواری آق قلا با یکدیگر کورس گذاشتند.

    نخستین جمعه پاییزی سال ۱۳۹۹ مجموعه سوارکاری آق قلا میزبان سومین هفته از مسابقات کورس اسب دوانی با حضور ۴۹اسب از ۳ نژاد دوخون،ترکمن و تروبرد بود

    در کورس اول که به مسافت ۱٢۰۰ متر برگزار شد، یاسر جرجانی با اسب یلکین امید به قهرمانی دست یافت.
     عبدالحلیم قبادی با اسب شرین بولت در کورس دوم زودتر از سایرین به خط پایان رسید و در سومین دور مسابقات نیز محمد امین ایری با اسب نایکوئیست قهرمان شد.

    در دور چهارم فیض الله رجال با اسب دازپرنس به مقام نخست دست یافت و نور محمد بهادر در دور پنجم با اسب ون نیم قهرمان شد؛ همچنین در دور ششم و پایانی آق اویلی بشگرد با اسب بن باراد زودتر از سایرین خط پایان را پشت سر گذاشت.

    در پایان این هفته از مسابقات اسب دوانی آق قلا و در مجموع ۶ کورس مبلغ ٨٨۵ میلیون و ٧۵۰ هزار ریال جایزه نقدی به مالکان، مربیان و چابکسواران برتر اهدا شد.

    مسابقات اسب‌دوانی استان گلستان هر ساله در شهرستان‌های گنبدکاووس، آق قلا و بندرترکمن علاقمندان زیادی را به مجموعه‌های سوارکاری می‌کشاند هرچند امسال کرونا این فرصت را از آنان گرفته است چراکه بدون حضور تماشاچی برگزار می شود.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *