×
×

علی اکبر خانی مدیرکل پست خراسان شمالی با اعلام رشد 17.6درصدی پست خراسان شمالی با جابجایی 721هزار مرسوله در نیمه نخست سالجاری گفت : این رقم نسبت به سال گذشته 13 درصد رشد را تجربه کرده است .
ارسال۷۲۱ هزار مرسوله به مقصد توسط پست

  • کد نوشته: 9569
  • ۱۳۹۹-۰۷-۰۶
  • ۰
  • علی اکبر خانی مدیرکل پست خراسان شمالی با اعلام رشد 17.6درصدی پست خراسان شمالی با جابجایی 721هزار مرسوله در نیمه نخست سالجاری گفت : این رقم نسبت به سال گذشته 13 درصد رشد را تجربه کرده است . با اعلام رشد 17.6درصدی پست خراسان شمالی با جابجایی 721هزار مرسوله در نیمه نخست سالجاری گفت : این رقم نسبت به سال گذشته 13 درصد رشد را تجربه کرده است .
    ارسال۷۲۱ هزار مرسوله به مقصد توسط پست
  • تبلیغ هدفمند

    علی اکبر خانی مدیرکل پست خراسان شمالی با اعلام رشد ۱۷٫۶درصدی پست خراسان شمالی با جابجایی ۷۲۱هزار مرسوله در نیمه نخست سالجاری گفت : این رقم نسبت به سال گذشته ۱۳ درصد رشد را تجربه کرده است .

    وی افزود با توجه به اینکه میزان مراسلات پستی درنیمه ابتدای سال گذشته در استان به میزان ۶۱۲هزار ۸۵۸ بسته پستی بوده که توسط این مجموعه به دست صاحبان شان رسیده است .

    علی اکبر خانی مدیرکل پست خراسان شمالی روز شنبه میانگین رشد کشوری جابه جایی مرسولات در نمیه نخست امسال نسبت به پارسال را ۱۳ درصد عنوان کرد و اظهار داشت: در نیمه نخست پارسال ۶۱۲ هزار و ۸۵۸ مرسوله توسط پست استان جا به جا شده بود.

    علی اکبر خانی در خصوص ترافیک مراسلات پستی گفت: میزان مرسولات توزع شده توسط پست در سال جاری ۶۸ هزار و ۲۰۷ بسته پستی بوده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل با افزایش ۱۵۰ درصد روبرو بوده است.

    وی با اشاره به مرسولات اینترنتی گفت : در شش ماه نخست سال جاری ۳۸هزار ۸۹۱ مرسوله از طریق خریدهای اینترنتی که شهروندان داشتند وارد استان شده این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد رشد ۵۱ بوده است.

    مدیر کل پست خراسان شمالی میزان ترافیک وارده از دیجی کالا به استان را نیز در همین مدت ۴۵ هزار و ۷۱۵ بسته دانست و افزود: این شاخص نیز در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با رشد ۱۱۰ درصد رشد داشته است.

    وی ضمن اشاره به ۱۱۴ دفتر پستی فعال در استان گفت: با توجه به جمعیت فعلی استان سرانه ترافیک پستی در استان راطی ۶ ماه ابتدای سال جاری کمتر از یک مرسوله خواند و گفت مردم برای اینکه مرسولات خود را مطمئن به دست مقصد برسانند بهتر از که از خدمات پستی بجای شرکت های متفرقه استفاده کنند .

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *