×
×

فرمانده انتظامی خراسان شمالی
اجرا۶۳۴طرح مبارزه با افعی دو سر

  • کد نوشته: 9636
  • ۱۳۹۹-۰۷-۰۶
  • ۰
  • سردار علیرضا مظاهری-فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت:در راستای مبارزه با مواد مخدر در سال جاری موفق به دستگیری بیش از 1000نفر نتیجه اجرای 634 طرح مبارزه با این افعی خانمان سوز بوده است. که در این راستا 170 طرح مرتبط با پاکسازی نقاط آلوده، 150 طرح کنترل محورهای مواصلاتی،60 طرح مدارس،62طرح ارتقای امنیت در استان مورد اجرا قرار گرفته است.
    اجرا۶۳۴طرح مبارزه با افعی دو سر
  • تبلیغ هدفمند

    سردار علیرضا مظاهری-فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت:در راستای مبارزه با مواد مخدر در سال جاری موفق به دستگیری بیش از ۱۰۰۰نفر نتیجه اجرای ۶۳۴ طرح مبارزه با این افعی خانمان سوز بوده است. که در این راستا ۱۷۰ طرح مرتبط با پاکسازی نقاط آلوده، ۱۵۰ طرح کنترل محورهای مواصلاتی،۶۰ طرح مدارس،۶۲طرح ارتقای امنیت در استان مورد اجرا قرار گرفته است.

    سردار علیرضا مظاهری اظهار داشت: در مدت مذکور با اجرای ۱۴۲ طرح تشدید و برخورد با عاملان خرده فروش که اقدام به تزیع مواد مخدر نموده همچنین طرح کنترل مجرمان حرفه ای و خانواده ها با ۵۰ طرح به اجرا در آمده است.

    وی افزود: در سال جاری علاوه بر متلاشی شدن ۱۰ باند متخلف بیش از ۳۹ دستگاه خودرو متخلفان نیز متوقف گردیده است.

    فرمانده انتظامی خراسان شمالی ضمن اشاره به کشف نزدیک به دوهزار کیلوگرم مواد مخدر غیرصنعتی و ۵۰ کیلوگرمی از نوع مخدر صنعتی و نیمه صنعتی که توسط پرسنل نیروی انتظامی در شش ماه نخست سال خبر داد و گفت شناسایی و کشف مخدر سنتی نسبت به مدت مشابه سال قبل دارای رشد ۵۱ درصدی بوده که در ارتباط با مواد مخدر صنعتی و نیمه صنعتی شاهد رشد ۴۰۳ درصدی هستیم.

    وی ضمن نگرانی از افزایش شناسای و کشف مخدر صنعتی خاطرنشان کرد:در بحث مخدرها در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل با رشد ۵۴ درصدی با بیش از۱۸۸۲ کیلوگرم مواد مخدر کشف شده است.

    سردار مظاهری در پایان اظهار داشت: در سال جاری تا کنون ۶۴۵ نفر قاچاقچی و خرده فروش مواد مخدر و ۶۴۱ نفر معتاد و در مجموع هزار و ۲۸۶ نفر شناسای و دستگیر شده اند.  

    خراسان شمالی با جمعیتی بالغ بر۸۶۳ هزار نفر در شمال شرق کشور که غرب به گلستان از شمال به ترکمنستان و از شرق به خراسان رضوی و از جنوب با سمنان همجواراست.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *