مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با اشاره به توجه خاص کمیته امداد به مناطق روستایی گفت: 64 درصد مشاغل کمیته امداد در روستا ایجاد می‌شود.
×
×

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان
ایجاد ۶۴ درصد مشاغل کمیته امداد در روستا های زنجان

  • کد نوشته: 9640
  • ۱۳۹۹-۰۷-۰۶
  • ۰
  • مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با اشاره به توجه خاص کمیته امداد به مناطق روستایی گفت: 64 درصد مشاغل کمیته امداد در روستا ایجاد می‌شود.
    ایجاد ۶۴ درصد مشاغل کمیته امداد در روستا های زنجان
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با اشاره به توجه خاص کمیته امداد به مناطق روستایی گفت: ۶۴ درصد مشاغل کمیته امداد در روستا ایجاد می‌شود.

    64 درصد مشاغل کمیته امداد در روستا ایجاد می‌شود
    ایجاد ۶۴ درصد مشاغل کمیته امداد در روستا های زنجان

    هدایت صفری اظهار کرد: جشنواره ملی صنایع روستادوست در کمیته امداد برگزار می‌شود که در همین راستا از صاحبان ایده، کارآفرینان و نخبگان زنجانی دعوت می شود در این جشنواره شرکت کنند.

    مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان شعار جشنواره ملی صنایع روستادوست را «تلاش کنیم روستا را طلاش کنیم» اعلام کرد و افزود: ویژگی طرح‌های قابل ارائه در جشنواره صنایع روستادوست شامل به صرفه بودن برای تولید در مقیاس روستا، نوآورانه و با فناوری ساده است.

    وی افزود: سیاست‌های تشویقی خوبی برای برگزیدگان جشنواره ملی صنایع روستادوستدر نظر گرفته شده است که شامل، پرداخت جوایز نقدی به سه طرح اول، اعطای تسهیلات ارزان قیمت، مشارکت در اجرایی کردن طرح‌ و ایده‌ها، معرفی محصول نهایی به بازار هدف، تامین زمین‌های کشاورزی برای اجرای طرح، خرید محصولات دعوت از طرح‌های برگزیده در راستای حضور در نمایشگاه بین‌المللی است.

    صفری اشتغال ایجاد شده در بین مددجویان تحت حمایت استان زنجان را در سال گذشته ۳ هزار و ۶۹۵ فرصت شغلی عنوان کرد و افزود: ۶۴ درصد اشتغال  ایجاد شده در روستاهای استان بوده است.

    مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با بیان اینکه این طرح همه روستاهای استان را شامل می‌شود، گفت: از مخترعان، مبتکران، شرکت‌های دانش‌بنیان و دارندگان محصولات یا ایده‌های صنعتی با ویژگی‌های صنعت روستا دوست دعوت می‌شود برای ثبت محصولات و طرح‌های خود و یا کسب اطلاعات بیشتر تا تاریخ ۲۵ مهرماه سال‌جاری به سایت کمیته امداد به  آدرس www.emdad.ir مراجعه کنند.

    وی با اشاره به برنامه کمیته امداد در راستای اشتغالزایی برای مددجویان این نهاد افزود: پیش‌بینی اشتغالزایی برای مددجویان این نهاد ۴ هزار نفر بوده است که در تلاشیم با همکاری دستگاه‌های ذیربط این امر محقق شود.

    صفری با اشاره به اینکه رویکرد این نهاد توانمندسازی و ایجاد درآمد باثبات برای جامعه هدف است، افزود: ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب برای مددجویان تحت حمایت و اجتماع‌محور کردن فرآیند فقرزدایی از طریق بسترسازی برای توسعه مشارکت مردم در برنامه‌های اجرایی این نهاد در قالب مراکز نیکوکاری از اقدامات مهم کمیته امداد در این بخش است.

    مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه توجه به ارتقای شاخص‌های مشارکت‌های مردمی در برنامه‌های اجرایی این نهاد از اولویت‌های اصلی و مهم کمیته امداد استان است، افزود: با همین نگاه و پشتیبانی ائمه جمعه، همراهی دستگاه‌های اجرایی و مشارکت مطلوب خیران زنجانی، با وجود چالش‌های اقتصادی برنامه‌ها هدف‌گذاری شده است.

    وی با اشاره به بسته‌های تشویقی کمیته امداد برای کارفرمایانی که مددجویان این نهاد را به کار می‌گیرند، گفت: در صورت به‌کارگیری مددجویان بیکار تا دو سال حق بیمه سهم کار‌فرما را کمیته امداد تقبل می‌کند.

    منبع: فارس

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *