مدیرکل زندان‌های لرستان گفت: 60 درصد زندانیان استان در این ایام به مرخصی کرونا رفته‌اند و این طرح در حال حاضر نیز ادامه دارد.
×
×

مدیرکل زندان‌های لرستان گفت: 60 درصد زندانیان لرستان
مرخصی کرونایی به ۶۰ درصد زندانیان لرستان

  • کد نوشته: 9691
  • ۱۳۹۹-۰۷-۰۶
  • ۰
  • مدیرکل زندان‌های لرستان گفت: 60 درصد زندانیان استان در این ایام به مرخصی کرونا رفته‌اند و این طرح در حال حاضر نیز ادامه دارد.
    مرخصی کرونایی به ۶۰ درصد زندانیان لرستان
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرکل زندان‌های لرستان گفت: ۶۰ درصد زندانیان استان در این ایام به مرخصی کرونا رفته‌اند و این طرح در حال حاضر نیز ادامه دارد.

     مرخصی کرونایی به 60 درصد زندانیان لرستان
    مرخصی کرونایی به ۶۰ درصد زندانیان لرستان

    عبدالمجید کشوری اظهار داشت: تعداد زندانیان غیر بومی در لرستان بسیار پایین بوده و به همین علت در ایام کرونا شاهد انتقال زندانی به سایر استان‌ها نبوده‌ایم.

    وی با بیان اینکه کرونا باعث شد امکانات بهداشتی و درمانی زندان‌های استان پیشرفت قابل توجهی داشته باشد، افزود: تمام افراد قبل از ورود به زندان آزمایش‌های مورد نیاز برای تشخیص کرونا می‌گذارنند.

    مدیرکل زندان‌های لرستان بیان کرد: در ایام کرونا شاهد شیوع این بیماری در زندان‌های لرستان نبوده‌ایم و این امر حاصل تلاش کارکنان این مجموعه است.

    کشوری با اشاره به اینکه در ایام کرونا به تعداد زیادی از زندانیانی که شرایط لازم را داشته‌اند به مرخصی رفتند، تصریح کرد: ‌ ۶۰ درصد زندانیان استان در این ایام به مرخصی کرونا رفته‌اند و این طرح در حال حاضر نیز ادامه دارد.

    منبع: فارس

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *