×
×

سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد:
آژیرقرمز در۳۰استان کشور به صدا درآمدن

  • کد نوشته: 9698
  • ۱۳۹۹-۰۷-۰۶
  • ۰
  • دکتر سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از فوت ۱۹۵ بیمار کووید۱۹ در24 ساعت گذشته خبر داد و گفت : از روز گذشته تا بدین لحظه براساس ازمایش های صورت گرفته بیش 3هزار مبتلا جدید در کشور شناسایی شدند که منجر به بستری شدن بیش از 1377 بیمار در بیمارستان های کشور شد .
    آژیرقرمز در۳۰استان کشور به صدا درآمدن
  • تبلیغ هدفمند

    فوت ۱۹۵ بیمار کووید۱۹ در کشور/ ۳۰ استان در وضعیت قرمز و هشدار

    دکتر سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از فوت ۱۹۵ بیمار کووید۱۹ در۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت : از روز گذشته تا بدین لحظه براساس ازمایش های صورت گرفته بیش ۳هزار مبتلا جدید در کشور شناسایی شدند که منجر به بستری شدن بیش از ۱۳۷۷ بیمار در بیمارستان های کشور شد .

    وی ضمن اشاره به اینکه مجموع بیماران کووید ۱۹ تا کنون به ۴۴۶۴۴۸ نفر رسیده گفت: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته شاهد قربانی شدن ۱۹۵ بیمار جدید شدیم که در مجموع با این تعداد افراد جان باخته کرونا در کشور به ۲۵۵۸۹ نفر رسید.

    دکتر لاری در ادامه افزود تا کنون ۳۷۴۱۷۰ نفر از بیماران مبتلا به این بیماری بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شدند گفت : در حال حاضر شاهد وخیم بودن حال ۴۰۵۹ بیمار مبتلا به کرونا ویروس هستیم که در شرایط سخت بیماری و تحت مراقب های ویژه به سر می برند.

    وی در ادامه یادآور شد که تا کنون نزدیک به چهار میلیون آزمایش تخیصی بر روی افراد مختلف جهت شناسایی کرونا در کشور بر روی افراد مختلف صورت گرفته است .

    سخنگوی وزارت بهداشت ضمن اشاره به وضعیت ناپدار و بحرانی استانهای تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان و یزد هشدار داد و از شهروندان خواست تا با رعایت پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی و زدن ماسک و حفظ فاصله اجتماعی خود و اطرافیان شان را به خطر نیاندازند.

    آژیرقرمز در۳۰استان کشور
    آژیرقرمز در۳۰استان کشور

    وی در پایان نیز از شهروندان ۴ استان در وضعیت هشدار کردستان، هرمزگان، فارس و گلستان خواست تا به رعایت کامل و حفظ پروتکل های بهداشتی مانع از تبدیل شدن استان شان به وضعیت پرخطر شوند و با زدن ماسک و حفظ حریم خصوصی از خود و اطرافیان شان در مقابل این ویروس خطرناک محافظت کنند .

    منبع: بازار کسب کار

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *