×
×

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر
پذیرش۲۹۸دانشجوی جدید در دانشگاه فرهنگیان بوشهر

  • کد نوشته: 9729
  • ۱۳۹۹-۰۷-۰۷
  • ۰
  • اکبرمولایی-رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت: امسال ۲۹۸ دانشجوی جدید در این دانشگاه پذیرش و پس از قبولی نهایی از نیمسال آینده وارد دانشگاه می‌شوند.
    پذیرش۲۹۸دانشجوی جدید در دانشگاه فرهنگیان بوشهر
  • تبلیغ هدفمند

    اکبرمولایی-رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت: امسال ۲۹۸ دانشجوی جدید در این دانشگاه پذیرش و پس از قبولی نهایی از نیمسال آینده وارد دانشگاه می‌شوند.

    اکبرمولایی روز یکشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: داوطلبانی که پس از مجازشدن در کنکور سراسری دارای شرایط دانشگاه فرهنگیان بودند و رشته‌های این دانشگاه را انتخاب کرده‌اند پس از اعلام نتایج سه برابر ظرفیت به مصاحبه تخصصی فراخوانده می‌شوند و کسانی که امتیازهای برتر را به‌دست آورند در این دانشگاه پذیرفته می‌شوند.

    وی اضافه کرد: باتوجه به وجود تدریس ۵ رشته در دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر، ۲۷۰ دانشجو در استان و رشته‌هایی که تعداد دانشجویان آنها به حد نصاب نرسد در رشته‌هایی که در استان‌های همجوار تدریس می‌شود، تحصیل خواهند کرد و دانشجویان نگران برگزاری کلاس نباشند.

    مولایی ادامه داد: با توجه به پایان انتخاب رشته  امید می‌رود تا پایان مهر نتایج سه برابر ظرفیت اعلام و مصاحبه هم در آبان انجام می‌شود؛ پس از آن پذیرفته‌شدگان نهایی وارد دانشگاه می‌شوند و از نیم سال آینده تحصیل خود را آغاز خواهند کرد.

    پذیرش۲۹۸دانشجوی جدید در دانشگاه فرهنگیان بوشهر
    پذیرش۲۹۸دانشجوی جدید در دانشگاه فرهنگیان بوشهر

    رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر یادآورشد: نحوه و تعداد پذیرفتن دانشجو در دانشگاه فرهنگیان استان بر اساس اعلام نیاز اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان بوشهر و باتوجه به شمار بازنشستگان فرهنگی به وزارت آموزش‌وپرورش اعلام می‌شود که آن هم بر اساس ردیف استخدامی به دانشگاه، این تعداد سهمیه‌ها به استان‌ها داده می‌شود.

    دانشگاه فرهنگیان  در ۱۶ رشته دانشجو معلم پرورش می‌دهد که هم‌اکنون در استان بوشهر در پنج رشته‌ آموزش ابتدایی، مشاوره و راهنمایی، تربیت بدنی، زبان انگلیسی و علوم اجتماعی دانشجو پذیرفته می‌شود.

    دانشجویان رشته‌هایی که اعلام نیاز شده اگر کمتر از حد نصاب تشکیل کلاس یعنی زیر ۱۵ نفر باشند به استان‌های همسایه که آن رشته‌ها را تدریس می‌کنند فرستاده می‌شوند و در پایان در استان بوشهر به‌کار گرفته می‌شوند.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *