×
×

سخنگو و مسوول روابط عمومی ستاد کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
دست نشاندگان صهیونیستهاوابستگی خودرا اثبات کردند

  • کد نوشته: 9739
  • ۱۳۹۹-۰۷-۰۷
  • ۰
  • سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف - سخنگو و مسوول روابط عمومی ستاد کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حاکمان دست نشانده عرب در برقراری ارتباط با رژیم غاصب صهیونیستی وابستگی قبلی خود را به این رژیم به اثبات رساندند.
    دست نشاندگان صهیونیستهاوابستگی خودرا اثبات کردند
  • تبلیغ هدفمند

    سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف – سخنگو و مسوول روابط عمومی ستاد کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حاکمان دست نشانده عرب در برقراری ارتباط با رژیم غاصب صهیونیستی وابستگی قبلی خود را به این رژیم به اثبات رساندند.

    سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف یکشنبه شب در یادواره شهدای شهرستان خواف در خراسان رضوی افزود: حاکمان دست نشانده عرب سالهای متمادی با رژیم غاصب صهیونیستی ارتباط داشتند و امروز آن را علنی کردند.

    وی ادامه داد: حاکمان دست نشانده کشورهای عربی منطقه تصور می‌کنند که اگر به ستون پوسیده رژیم صهیونیستی تکیه کنند می‌توانند ادامه حیات بدهند ولی از این اقدام خود سخت پشیمان می‌شوند.

    دست نشاندگان صهیونیستها وابستگی خود را اثبات کردند
    دست نشاندگان صهیونیستهاوابستگی خودرا اثبات کردند

    سخنگوی ستاد کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اگر شمشیر از سر مردم این کشورهای عربی برداشته و از آنها پرسیده شود که آیا راضی به این ارتباط هستید به طور یقین همه این ملت ها به صراحت عنوان می کنند که رژیم صهیونیستی دشمن نخست مسلمانان است.

    شریف افزود: همه گروههای فلسطینی برقراری ارتباط کشورهای عربی منطقه با رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم کردند و این اقدام برخی از کشورهای عربی جز نفرت و آشکارسازی خیانت این کشورها برای مسلمانان چیز دیگری به همراه ندارد.

    وی خطاب به حاکمان کشورهای عربی منطقه گفت: سوء استفاده از رافت کشور بزرگ و قدرتمند ایران در این زمینه حد و اندازه ای دارد و اگر به نصیحت رهبر معظم انقلاب در محکومیت و عواقب این اقدام گوش نکنید سخت پشیمان می شوید.

    سخنگوی ستاد کل سپاه گفت: سرلشگر شهید سلیمانی ۴۰ سال لباس رزم را از تن در نیاورد و در تداوم رشادتهای خود در دوران دفاع مقدس، علیه گروههای تکفیری و داعش و وابسته به آمریکا و رژیم غاصب صهونیستی افتخارات بسیاری از خود به یادگار گذاشت و برای دفاع از امت مسلمان اعم از شیعه و اهل سنت در برابر دشمنان و ایادی سرسپرده آنها عظمت آفرید و کشورهای منطقه را از شر داعش نجات داد.

    شریف افزود: با وجود تبلیغات منفی که معاندان علیه نیروی قدس سپاه انجام داده بودند، ملت غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور حماسی خود در تشییع پیکر شهید سلیمانی بار دیگر فهم و شعور و اخلاص خود را به اثبات رساندند.

    وی اضافه کرد: سپاه و سازمان بسیج و ارتش امثال شهید سلیمانی فراوانی را در دامان رهبری پرورش داده اند و شهید قاسم سلیمانی همچنان زنده است و دشمنان از سایه و هیبت او باید بترسند.

    سخنگوی ستاد کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ و ارزشهای دفاع مقدس و تبیین یاد و خاطره شهدا و حماسه آفرینی های ایثارگران در جامعه و انتقال آن به نسل سوم گفت: مهمترین چیزی که شهدا از ما می خواهند تداوم راه آنها و هدفی است که برای آن به شهادت رسیدند.

    شریف افزود: باید واقعیت های جنگ تحمیلی هشت ساله بدون تحریف و بر اساس واقعیتها به نسل جوان انتقال یابد و تصویر واقعی دوران دفاع مقدس را برای جوانان ارایه کنیم.

    وی ادامه داد: همه کسانی که راجع به دفاع مقدس در این ۴۰ سال گذشته قلم زده اند بر این نکته اذعان دارند که صدام و حزب بعث و حامیان منطقه ای و دشمنان قسم خورده انقلاب یعنی آمریکا و صهیونیستها همه محاسبات لازم را برای  شروع جنگ انجام داده بودند و اطمینان داشتند به هدف شوم خود از تجاوز به کشور ما می رسند ولی با رشادتهای رزمندگان اسلام و ایثارگران تحت رهبری امام خمینی (ره) به اهداف خود نرسیدند.

    سخنگوی ستاد کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: همه کسانی که از صدام حمایت کردند در این سالها هم علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران همچنان دست از توطئه بر نداشتند و همه اذعان دارند انقلاب اسلامی قدرتمندتر شده و حوزه نفوذش نیز گسترده‌تر شده است و شاداب‌تر از گذشته در راستای دستاوردهای خود به اهدافش ادامه می دهد.

    شریف افزود: به برکت انقلاب اسلامی، هم اکنون ۹۶ درصد ملت ما از نعمت برق و ۹۸ درصد از گاز طبیعی و درصد قابل توجهی از بهداشت و درمان  برخوردار هستند و  امروز به برکت مدیران دلسوز، کشور ما جزء کشوررهای مطرح  در حوزه علم و فناوری و صنعت و تقویت بنیه دفاعی است و این از  افتخارات کشور ماست.

    شهرستان خواف با ۱۱۰ شهید، ۲۸۸ جانباز و ۳۴ آزاده در ۲۶۷ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *