رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از آزاد سازی بیش از 6675 متر مربع از اراضی ملی و منابع طبیعی به ارزش 3 میلیارد و 800 میلیون ریال خبر داد.
×
×

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران
کشف زمین‌خواری میلیاردی در مازندران

  • کد نوشته: 9771
  • ۱۳۹۹-۰۷-۰۷
  • ۰
  • رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از آزاد سازی بیش از 6675 متر مربع از اراضی ملی و منابع طبیعی به ارزش 3 میلیارد و 800 میلیون ریال خبر داد.
    کشف زمین‌خواری میلیاردی در مازندران
  • تبلیغ هدفمند

    رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از آزاد سازی بیش از ۶۶۷۵ متر مربع از اراضی ملی و منابع طبیعی به ارزش ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال خبر داد.

    کشف زمین‌خواری میلیاردی در مازندران
    کشف زمین‌خواری میلیاردی در مازندران

    محمد محمدپور با اعلام این خبر، گفت: در راستای مقابله با جرایم اقتصادی به ویژه تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی طرح برخورد و مقابله با زمین‌خواری از سوی پلیس امنیت اقتصادی استان با هماهنگی‌ و همکاری دستگاه ‌های مرتبط به مرحله اجرا در آمد .

    وی تصریح کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه افرادی در یکی از روستاهای حومه شهرستان ساری، مبادرت به محصور کردن ۶ هزار و ۶۷۵ متر مربع از اراضی جنگلی با سیم خاردار کردند و قصد تجاوز به حریم منابع ملی و طبیعی را دارند، موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

    رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران اظهار کرد: ماموران اداره جرائم اقتصادی با همکاری ماموران اداره منابع طبیعی شهرستان ساری با هماهنگی قضایی به محل مورد نظر عزیمت کردند و کلیه سیم خاردارها را تخریب و ملک مورد نظر را به آغوش طبیعت بازگرداندند.

    وی افزود: برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی زمین های تصرف شده ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده که در این خصوص ۲ متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

    محمدپور در پایان تعرض به اراضی ملی و طبیعی و تخریب گونه های گیاهی و درختان جنگلی نه تنها ضربه به طبیعت، بلکه تجاوز به حقوق بیت المال است و پلیس با هرگونه تعرض به منابع ملی و طبیعی برابر قانون رفتار خواهد کرد.

    منبع: رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *