×
×

اطلاعیه شورای تامین شهرستان اصلاندوز
مردم ازحضور درنوار مرزی اجتناب کنند

  • کد نوشته: 9844
  • ۱۳۹۹-۰۷-۰۸
  • ۰
  • فرمانداری شهرستان اصلاندوز مغان با صدور اطلاعیه‌ای با اشاره به اصابت چندین گلوله جنگی در پی درگیری نیروهای ارمنستان و جمهوری آذربایجان در آنسوی مرز، از اهالی منطقه خواست تا از حضور در نوار مرزی خودداری کنند.
    مردم ازحضور درنوار مرزی اجتناب کنند
  • تبلیغ هدفمند

     فرمانداری شهرستان اصلاندوز مغان با صدور اطلاعیه‌ای با اشاره به اصابت چندین گلوله جنگی در پی درگیری نیروهای ارمنستان و جمهوری آذربایجان در آنسوی مرز، از اهالی منطقه خواست تا از حضور در نوار مرزی خودداری کنند.

    به گزارش روز دوشنبه بازار کسب کار به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان اصلاندوز، در این اطلاعیه که پس از تشکیل جلسه شورای تامین این شهرستان صادر شده، آمده است: امروز و روز گذشته بر اثر اشتباه محاسباتی طرفین درگیری ارمنستان و جمهوری آذربایجان چند راکت به اراضی دیم و کشاورزی اصلاندوز اصابت کرده است.

    فرمانداری اصلاندوز در این اطلاعیه اعلام کرده است که “در این زمینه از طرف نیروهای مسلح ایران به طرفین تذکرات لازم داده شده است.”

    فرمانداری شهرستان اصلاندوز در این اطلاعیه با اشاره به برقراری امنیت کامل در مرزهای ایران از مردم منطقه خواسته است تا آرامش خود را حفظ کرده و از حضور و تجمع در مرز خودداری کرده و از دامن زدن به هرگونه شایعات بپرهیزند.

    سیدشاهین اسمعیلی ، فرمانده مرزبانی استان اردبیل در این خصوص اظهارداشت: مرزنشین‌های استان بویژه اهالی شهرستان اصلاندوز صدای بعضی از انفجارها و شلیک توپ را می‌شنوند که ناشی درگیری نظامی ۲ کشور جمهوری آذربایجان و ارمنستان است.

    وی بیان کرد: استان اردبیل دارای ۳۶۹ کیلومتر مرز مشترک با کشور جمهوری آذربایجان دارد ولی به دنبال درگیری بین این ۲ کشور همسایه، هیچ گونه تهدیدی متوجه کشور ایران و مرزنشینان استان اردبیل نیست.

    وی تاکید کرد: مرزبانان ایران اسلامی با هوشیاری، اقتدار و صلابت در مناطق مرزی به صورت شبانه‌روزی مستقر هستند و ماموریت‌های ذاتی خود را انجام می‌دهند و این حضور مختص تشدید تنش میان ۲ کشور ارمنستان و جمهوری آذربایجان نیست و این اطمینان را می‌دهیم که هیچ مورد خاصی وجود ندارد.

    مردم از حضور در نوار مرزی اجتناب کنند
    مردم ازحضور درنوار مرزی اجتناب کنند

    به گزارش ایرنا، در پی درگیری بین نیروهای ارمنستان و جمهوری آذربایجان در آن سوی رود ارس و در ضلع شمالی مرزهای شهرستان اصلاندوز که از روز گذشته آغاز شده، چندین گلوله جنگی به مناطق مرزی، اراضی کشاورزی و مناطق غیرمسکونی شمال استان اردبیل اصابت کرده است.

    تداوم این درگیری که آثار آن از جمله صدای انفجار گلوله‌های جنگی و نیز دود ناشی از درگیری از شهر و روستاهای تابعه شهرستان اصلاندوز در آن سوی مرزها با چشم غیرمسلح به راحتی قابل مشاهده است، موجب نگرانی مردم منطقه شده و اهالی شهرستان اصلاندوز با نگرانی درگیری آن‌سوی مرز را تعقیب می‌کنند.

    سردار جلال ستاره جانشین مرزبانی ایران با شدت گرفتن درگیری نیروهای ارمنستان و آذربایجان در آن سوی نوار مرزی ایران و در ضلع شمالی رود ارس، با حضور در شهرستان اصلاندوز از محل‌های برخورد گلوله‌ها بازدید کرد.

    در ۲ روز گذشته نیروهای مرزبانی ایران به همراه مقامات سیاسی استان اردبیل، تحولات مرزی منطقه را از نزدیک دنبال می‌کنند و نسبت به دفاع از جان و مال مردم منطقه اطمینان داده‌اند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *