×
×

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری:
تقویت رشته دوچرخه سواری در مدرسه‌ها

  • کد نوشته: 9849
  • ۱۳۹۹-۰۷-۰۸
  • ۰
  • خسرو قمری-رئیس فدراسیون دوچرخه سواری گفت: در راستای توسعه رشته دوچرخه سواری تقویت این رشته ورزشی در مدرسه‌ها از اولویت‌‏های این فدراسیون است.
    تقویت رشته دوچرخه سواری در مدرسه‌ها
  • تبلیغ هدفمند

    خسرو قمری-رئیس فدراسیون دوچرخه سواری گفت: در راستای توسعه رشته دوچرخه سواری تقویت این رشته ورزشی در مدرسه‌ها از اولویت‌‏های این فدراسیون است.

    خسرو قمری روز دوشنبه در نشست مجمع انتخابات هیات دوچرخه سواری استان بوشهر افزود: گام‌های بسیار مهمی در راستای توسعه دوچرخه‌سواری در کشور برداشته شده و موفقیت‌های خوبی نیز در این زمینه حاصل شده است.

    وی بیان کرد: رئوسای هیات‌های دوچرخه‌سواری برای توسعه این رشته ورزشی در استان‌ها باید با جدیت بیشتری وارد عرصه شوند.

    قمری اضافه کرد: جذب حامی مالی باید یکی از برنامه‌های مهم رئوسای هیات‌های دوچرخه‌سواری در استان‌ها باشد چون این مهم به پیشبرد هدف‌های هیات کمک شایانی می‌‏کند.

    وی با اشاره به ظرفیت‌ بالای استان بوشهر در دوچرخه سواری گفت: در نیمه دوم سال آب و هوای بسیار خوبی در این استان حاکم است که چنین شرایطی فرصت خوبی برای میزبانی اردوها و مسابقه‌های دوچرخه سواری است.

    تقویت رشته دوچرخه سواری در مدرسه‌ها
    تقویت رشته دوچرخه سواری در مدرسه‌ها

    قمری از توسعه دوچرخه سواری همگانی در کشور خبر داد و افزود: علاوه بر برگزاری برنامه‌های پیاده‌روی خانوادگی و همگانی، رشته دوچرخه‌سواری نیز به این برنامه‌ها اضافه می‌شود.

    وی ادامه داد: شناسایی استعدادها و ظرفیت‌های ورزش دوچرخه‌سواری از برنامه های مهم فدراسیون دوچرخه سواری در کشور به شمار می‌رود.

    مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: با توجه به اینکه رشته دوچرخه سواری خارج از فضاهای سر پوشیده فعالیت می‌کند باید نگاه ویژه‌ای برای حفظ سلامتی ورزشکاران در بعد ایمنی و نظارت وجود داشته باشد.

    احمد بهروزیان فرد افزود: باوجود کمبودهایی که در این رشته وجود دارد، دوچرخه سواران استان بوشهر اکنون از ورزشگاه شهید مهدوی استفاده می‌کنند.

    وی اظهار کرد: توسعه این رشته ورزشی در بعد همگانی، استعدادیابی، پرورش ورزشکار قهرمان و برگزاری کلاس‌های مربیگری و داوری از جمله مواردی است که باید به طور جد در دستور کار هیات قرار گیرد.

    در این مجمع انتخاباتی رسول زارعی به مدت چهار سال در سمت خود ابقا شد.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *