×
×

سرپرست معاونت امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی
پرداخت۱۰۰درصدی حق بیمه هنرمندان

  • کد نوشته: 9885
  • ۱۳۹۹-۰۷-۰۸
  • ۰
  • ابوالحسن حیدری- سرپرست معاونت امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: 100درصد حق بیمه ۲۶۰ نفرعضو صندوق اعتباری هنرمندان با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون ريال این استان که به علت شیوع ویروس کرونا دچار مشکل شده بودند، پرداخت شد.
    پرداخت۱۰۰درصدی حق بیمه هنرمندان
  • تبلیغ هدفمند

    ابوالحسن حیدری- سرپرست معاونت امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: ۱۰۰درصد حق بیمه ۲۶۰ نفرعضو صندوق اعتباری هنرمندان با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال این استان که به علت شیوع ویروس کرونا دچار مشکل شده بودند، پرداخت شد.

    ابوالحسن حیدری افزود: این طرح بیشتر شامل افرادی شد که قبل از سال ۹۸ تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی صندوق اعتباری هنر بوده اند که در حال حاضر ۳۲۱ نفر از اصحاب فرهنگ و هنر تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.که بخشودگی و تسویه صورت گرفته مرتبط با ماه های فروردین و اردیبهشت و خرداد سال جاری می باشد.

    پرداخت۱۰۰درصدی حق بیمه هنرمندان
    پرداخت۱۰۰درصدی حق بیمه هنرمندان

    معاون امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد استان با اشاره به اینکه صندوق اعتباری هنر از سال ۸۹ شروع به فعالیت نموده، افزود: در حال حاضر ۶۲۸ نفر زیرپوشش این صندوق هستند.

    در حال حاضر خراسان شمالی در وضعیت پرخطر و قرمز می باشد که شرایط از اوایل مرداد آغاز شده و همچنان در این وضع با توجه به عدم رعایت پروتکل های بهداشتی توسط افراد این روند همچنان ادامه دارد.

    منبع: بازار کسب کار

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *