×
×

استاندار گلستان
مهارموج سوم کرونا نیازمندهمراهی مردم است

  • کد نوشته: 9901
  • ۱۳۹۹-۰۷-۰۸
  • ۰
  • هادی حق شناس - استاندار گلستان گفت: ورود موج سوم شیوع کرونا به گلستان با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک و همراهی مردم در اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا را مهار یا دست کم به تاخیر خواهد انداخت.
    مهارموج سوم کرونا نیازمندهمراهی مردم است
  • تبلیغ هدفمند

    هادی حق شناس – استاندار گلستان گفت: ورود موج سوم شیوع کرونا به گلستان با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک و همراهی مردم در اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا را مهار یا دست کم به تاخیر خواهد انداخت.

    هادی حق شناس در جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت:به پیشنهاد اصناف و عمل به مصوبات ستاد استانی کرونا از اوایل اسفند سال گذشته و تعطیلی ۱۰ روزه بازار و همراهی روحانیت شیعه و سنی و مردم موجب کاهش شدت شیوع کووید ۱۹ در استان شد.

    وی بیان کرد: امکان وجود افزایش تعداد جان باختگان و بروز فاجعه با توجه به میزبانی گلستان از اقوام گوناگون با سبک زندگی متفاوت در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی که توسط ستاد ملی و استانی کرونا داشت که خدا را شکر همه مردم و اقوام حاضر در گلستان در این امر با یاری یکدیگر مانع از هجوم کرونا شدند.

    استاندار گلستان گفت: امیدواریم با تداوم همراهی مردم با رعایت پروتکل های بهداشتی همچنان شاهد شیب کاهشی ابتلا به کرونا در استان و تعداد قربانیان ناشی از این ویروس باشیم.

    مهارموج سوم کرونا نیازمند همراهی مردم است
    مهارموج سوم کرونا نیازمندهمراهی مردم است

    حق شناس با اشاره به اینکه : هنوز تا رسیدن به استاندارد مطلوب فاصله داریم که با نگاه ویژه دولت در ماه های اخیر با توجه به عقب ماندگی زیاد استان نسبت به برخورداری تجهیزات درمانی و بیمارستانی از حجم این کاستی ها تا حدودی کم شود.

    عبدالرضا فاضل- رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان نیز در این جلسه گفت: تعداد مبتلایان به کرونا در گلستان در پیک اول بیماری به ۱۳۰۰ نفر رسیده بود که این آمار در شرایط کنونی به ۲۰۰ نفر کاهش یافته که به مشابه نیز جان باختگان نیز از ۳۲ نفر به دو نفر کاهش یافته است.

    عبدالرضا فاضل با اشاره به اینکه در حال حاضر ۸ شهرستان استان در وضعیت هشدار، ۵ شهرستان در وضعیت سفید و یک شهرستان در وضعیت پرخطر (قرمز) شیوع کرونا قرار دارند که امیدواریم با یاری شهروندان بر تعداد شهرهای سفید افزوده شود.

    نویسنده: حمیدرضا محمدیاری
    منبع: بازار کسب کار

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *