با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور، 32 پروژه آبخیزداری، آبخوانداری و کنترل سیلاب در ایلام افتتاح و به بهره برداری رسید.
×
×

۳۲ پروژه آبخیزداری با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی در ایلام افتتاح شد

  • کد نوشته: 9906
  • ۱۳۹۹-۰۷-۰۸
  • ۰
  • با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور، 32 پروژه آبخیزداری، آبخوانداری و کنترل سیلاب در ایلام افتتاح و به بهره برداری رسید.
    ۳۲ پروژه آبخیزداری با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی در ایلام افتتاح شد
  • تبلیغ هدفمند

    با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور، ۳۲ پروژه آبخیزداری، آبخوانداری و کنترل سیلاب در ایلام افتتاح و به بهره برداری رسید.

     32 پروژه آبخیزداری با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی در ایلام افتتاح شد
    ۳۲ پروژه آبخیزداری با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی در ایلام افتتاح شد

    طی آیینی با حضور مسعود منصور معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور ۳۲ پروژه آبخیزداری، آبخوانداری و کنترل سیلاب در ایلام، افتتاح و به بهره برداری رسید.

    مسعود منصور رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور  در این آیین، گفت: یکی از مهمترین برنامه‌های سازمان جنگل‌ها اجرای طرح‌هایی نظیر توسعه جنگل کاری اقتصادی، زراعت چوب و توسعه کشت گیاهان دارویی است.

    وی افزود: توسعه جنگل کاری اقتصادی در سطح ۳۰ هزار هکتار از اراضی کشور آغاز شده است.

    رئیس سازمان جنگل‌ها گفت: توسعه طرح‌های مرتع داری و توسعه طرح‌های آبخیزداری از دیگر اولویت‌های سازمان جنگل‌ها است.

    اجرای طرح‌های آبخیزداری در سطح ۲۵۰ هزار هکتار

    رضا احمدی مدیرکل منابع طبیعی استان در حاشیه این آیین، گفت: برای اجرای این پروژه‌ها بیش از ۳۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده که در سطح ۱۳ هزار هکتار از حوزه آبخیز شهر ایلام اجرایی شده است.

    وی افزود: در طرح آبخیزداری سه هزار و ۲۵۰ هکتار برای استان مصوب شده ولی با تلاش‌های منابع طبیعی استان قرار است در سطح بیش ۱۲ هزار هکتار اجرایی شود.

    مدیر کل منابع طبیعی استان ایلام، گفت: اجرای طرح‌های آبخیزداری در سطح ۲۵۰ هزار هکتار از اراضی استان در آینده اجرایی می‌شود

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *