×
×

وزیر بهداشت:
لباس شمالباسی است که حاجیان دراحرام به تن دارند

  • کد نوشته: 9932
  • ۱۳۹۹-۰۷-۰۹
  • ۰
  • وزیر بهداشت درمان گفت : قادر نخواهیم به هیچ عنوان به طور مادی جوابگوی عزت و افتخار و حماسه ای که شما سلامتگران عرصه سلامت کشور به وجود آوردید.و این را بدانید لباس برتن شما لباسی نیست جز لباس احرام که پاک ترین و قدسی ترین لباس های دنیا است.
    لباس شمالباسی است که حاجیان دراحرام به تن دارند
  • تبلیغ هدفمند

    در هشتمین روز از مهر ماه ۹۹ نشستی در سالن شهید آوینی دانشگاه علوم پزشکی گلستان با جمعی از تلاشگران عرصه سلامت و با حضور دکتر نمکی وزیر بهداشت درمان برگزار شد.

    وزیر بهداشت درمان گفت : قادر نخواهیم به هیچ عنوان به طور مادی جوابگوی عزت و افتخار و حماسه ای که شما سلامتگران عرصه سلامت کشور به وجود آوردید.و این را بدانید لباس برتن شما لباسی نیست جز لباس احرام که پاک ترین و قدسی ترین لباس های دنیا است.

    دکتر نمکی یادآور شد: در نظر داشته باشید که شما برای روزهای سخت و همراهی با درد مردم هم قسم و ساخته شده اید که این لباس را بر تن کرده و تشکیل جامعه سلامت را داده اید.

    نمکی گفت: همواره به دنبال پیگیری مطالبات و رفع مشکلات کادر بهداشت و درمان بوده که ان شاءلله در آینده نزدیک شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود.

    وی در حاشیه این نشست از حذف سامانه قاصدک از مجموعه بهداشت و درمان نیز خبر داد.

    وزیر بهداشت و درمان با مخاطب قرار دادن تلاشگران عرصه سلامت گفت: باید این را بپذیریم که جنبه های مختلف مقابله با ویروس کووید ۱۹ را تا مدتها مدیریت بکنیم.

    وی با تاکید بر اینکه سفید پوشان عرصه سلامت به عنوان عامران و متولیان سلامت کشور باید با حمایت استاندار استان ، نظارت و کنترل دقیق بر رعایت پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی  داشته باشند.

    وی ضمن اشاره به حوزه درمان سرپایی گفت: موضوع زیر ساخت های درمانی در این حوزه می بایست کامل شود .

    لازم به ذکر است: در این نشست، تلاشگران عرصه سلامت، نظرات و خواسته های خود مانند پرداخت کارانه، معوقات پرستاران، کمبود نیروی انسانی متخصص و … را بیان کردند.

    نویسنده: حمیدرضا محمدیاری

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *