مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان گفت: مردم خیر و نیکوکار استان از ابتدای آغاز طرح شور عاطفه‌ها 24 میلیارد و 609 میلیون ریال برای کمک به تحصیل دانش‌آموزان نیازمند استان کمک کرده‌اند و این مشارکت همچنان ادامه دارد.
×
×

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان
کمک ۲۵ میلیارد ریالی خیرین به نیازمندان زنجانی

  • کد نوشته: 9996
  • ۱۳۹۹-۰۷-۰۹
  • ۰
  • مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان گفت: مردم خیر و نیکوکار استان از ابتدای آغاز طرح شور عاطفه‌ها 24 میلیارد و 609 میلیون ریال برای کمک به تحصیل دانش‌آموزان نیازمند استان کمک کرده‌اند و این مشارکت همچنان ادامه دارد.
    کمک ۲۵ میلیارد ریالی خیرین به نیازمندان زنجانی
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان گفت: مردم خیر و نیکوکار استان از ابتدای آغاز طرح شور عاطفه‌ها ۲۴ میلیارد و ۶۰۹ میلیون ریال برای کمک به تحصیل دانش‌آموزان نیازمند استان کمک کرده‌اند و این مشارکت همچنان ادامه دارد.

    کمک 25 میلیارد ریالی خیرین به نیازمندان زنجانی
    کمک ۲۵ میلیارد ریالی خیرین به نیازمندان زنجانی

    هدایت صفری با اشاره به آغاز مراسم شور عاطفه‌ها از ۲۲ شهریورماه اظهار کرد: مردم خیر و نیکوکار استان از ابتدای آغاز اجرای طرح شور عاطفه‌ها، ۲۴ میلیارد و ۶۰۹ میلیون ریال برای کمک به تحصیل دانش‌آموزان نیازمند استان کمک کرده‌اند و این مشارکت همچنان ادامه دارد.

    مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به شیوع ویروس کرونا و لزوم استفاده از گوشی هوشمند و تبلت در شرایط کنونی افزود: باید فرصتی فراهم بیاوریم تا هیچ دانش‌آموزی به خاطر نداشتن وسایل آموزش غیرحضوری از ادامه تحصیل  باز نماند.

    وی با اشاره به اینکه سال گذشته مردم خیر و نوع‌دوست استان ۴ میلیارد تومان در جشن عاطفه‌ها کمک کردند، افزود: برنامه‌ریزی‌شده است امسال با توجه به شرایط کرونایی و نیاز دانش‌آموزان مورد حمایت به وسایل آموزش غیرحضوری از قبیل تبلت و گوشی  این کمک‌ها افزایش یابد.

    صفری با بیان اینکه امسال به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی به‌ صورت فیزیکی، محدود برگزار شد، افزود: مردم خیر و نیکوکار استان می‌توانند از طریق درگاه‌های غیرحضوری و شماره‌گیری کد مهربانی#۰۲۴*۱*۸۸۷۷* و یا شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۲۰ صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت برای تهیه لوازم‌التحریر و سایر ملزومات آموزش غیرحضوری برای دانش‌آموزان نیازمند مشارکت کرده و یا به‌صورت حضوری به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری مراجعه و هدایای خود را تقدیم کنند.

    مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان به فعالیت فوق‌العاده مراکز نیکوکاری در طول سال ۹۸ اشاره کرد و گفت: در سال گذشته بیش از ۲۱ میلیارد تومان از طریق مراکز نیکوکاری کمک‌های مردمی جمع‌آوری و بین نیازمندان توزیع شد.

    وی تصریح کرد: در ۶ ‌ماهه نخست سال جاری کمک‌های جمع‌آوری‌شده توسط این مراکز به بیش از ۲۷ میلیارد تومان افزایش یافته که نشان از همت والای خیرین بزرگوار نیروهای افتخاری مراکز نیکوکاری دارد.

    صفری تعداد مراکز نیکوکاری فعال در سطح استان را در حال حاضر ۱۱۲ مرکز عنوان کرد و گفت: ۹ مرکز نیکوکاری در شهرستانهای ابهر و خدابنده هم‌زمان با هفته دفاع مقدس افتتاح شد و برنامه‌ریزی‌شده است تا پایان سال جاری تعداد این مراکز به ۱۲۶ مرکز افزایش یابد.

    منبع: فارس

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *