×
×

برای اولین بار در کشور
بدون‌نیازبه فیش‌حقوقی بیمه‌تکمیلی شوید

  • کد نوشته: 25595
  • ۱۳۹۹-۱۲-۱۰
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار سنگدوینی با اشاره به اینکه بیمه ارتباط مستقیم با معیشت مردم دارد اظهار داشت: تلاش کردیم برای اولین بار در سطح کشور تمامی افرادی که تحت پوشش نهاد خاصی نیستند، علی الخصوص رانندگان حمل و نقل ناوگان عمومی از بیمه تکمیلی استفاده کنند.
    بدون‌نیازبه فیش‌حقوقی بیمه‌تکمیلی شوید
  • تبلیغ هدفمند

    ناصر سنگدوینی فعال بیمه ای در گفتگو با خبرنگار بازار کسب و کار گفت: ۱۵ هزار راننده در سطح شهر گرگان فعالیت می کنند که برای اولین بار بیمه تکمیلی می شوند.

    بدون‌نیازبه فیش‌حقوقی بیمه‌تکمیلی شوید


    به گزارش بازار کسب و کار سنگدوینی با اشاره به اینکه بیمه ارتباط مستقیم با معیشت مردم دارد اظهار داشت: تلاش کردیم برای اولین بار در سطح کشور تمامی افرادی که تحت پوشش نهاد خاصی نیستند، علی الخصوص رانندگان حمل و نقل ناوگان عمومی از بیمه تکمیلی استفاده کنند.


    وی افزود: با مشارکت بانک مهر در این طرح تضمین این قشر زحمتکش بر عهده این بانک است و تمام کسانی که امکان کسر از حقوق به صورت اداری از آن ها وجود ندارد میتوانند از این طرح بهره مند شوند.


    این فعال بیمه ای ضمن بیان اینکه بیمه حافظ متولی این طرح است گفت: هر شخص می تواند با واریز ۵۰ هزار تومان در ماه تحت پوشش این بیمه قرار بگیرد.
    وی تصریح کرد: از مزایای این طرح می توان به این امر اشاره داشت که تمامی کسانی که بیمه پایه امثال تامین اجتماعی یا خدمات درمانی ندارد نیز می تواند از آن استفاده کند.
    سنگدوینی در خصوص خدمات این طرح اظهار کرد: بیمه شوندگان می توانند از خدمات آزمایشگاهی، دندانپزشکی، نازایی و ناباروری، عمل جراحی، کرونا و سایر هزینه های متداول درمانی استفاده کنند.
    وی به عنوان مشاور این طرح ادامه داد: ثبت نام و استفاده از اکثر خدمات این طرح به جهت سهولت شهروندان به صورت آنلاین انجام می شود.
    گفتنی است علاقمندان می توانند با مراجعه به سایت www.sanhaf.ir و یا مراجعه به سازمان حمل و نقل شهرداری گرگان در این طرح ثبت نام کنند.

    نویسنده: مریم جعفری
    منبع: بازار کسب و کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *