رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی استان مرکزی گفت: در اجرای مصوبات کمیته پدافند زیستی و نظارت بر نوع فعالیت سفره خانه‌ها و قهوه خانه‌ها 14واحد سفره خانه و قهوه خانه پلمب شد.
×
×

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی استان مرکزی
پلمب ۱۴ سفره‌خانه در اراک

  • کد نوشته: 8378
  • ۱۳۹۹-۰۶-۲۶
  • ۰
  • رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی استان مرکزی گفت: در اجرای مصوبات کمیته پدافند زیستی و نظارت بر نوع فعالیت سفره خانه‌ها و قهوه خانه‌ها ۱۴واحد سفره خانه و قهوه خانه پلمب شد.
    پلمب ۱۴ سفره‌خانه در اراک
  • تبلیغ هدفمند

    رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی استان مرکزی گفت: در اجرای مصوبات کمیته پدافند زیستی و نظارت بر نوع فعالیت سفره خانه‌ها و قهوه خانه‌ها ۱۴واحد سفره خانه و قهوه خانه پلمب شد.

    پلمب 14 سفره‌خانه در اراک
    پلمب ۱۴ سفره‌خانه در اراک

    جعفراظهار کرد: در اجرای مصوبات کمیته پدافند زیستی و نظارت بر نوع فعالیت سفره خانه‌ها و قهوه خانه‌ها ۱۴واحد سفره خانه و قهوه‌خانه متخلف به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اراک پلمب و تعدادی جام قلیان جمع آوری شد.  
     
    وی گفت: در اجرای مصوبات کمیته پدافند، طرح نظارت بر واحدهای صنفی طی دو هفته گذشته با همکاری تیم‌های مشترک متشکل از کارشناسان مرکز بهداشت، نماینده اتحادیه صنفی و ماموران این اداره در شهرستان اراک اجرایی شد. 
     
    وی افزود: در اجرای این طرح ۱۴ واحد سفره خانه و قهوه خانه به علت تخلف از مقررات ابلاغی، عدم رعایت بهداشت و استفاده از قلیان پلمب و تعدادی قلیان جمع آوری شد. 
     
    وی با بیان تداوم طرح‌های نظارتی در پیشگیری از شیوع هر چه بیشتر ویروس کرونا اضافه کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلفات صنفی موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

    منبع: فارس

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *