رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به بدهی افزون بر 600 میلیارد تومانی علوم پزشکی گیلان پیش از پذیرفتن مسئولیت دانشگاه گفت: نیمی از بدهکاری پرسنلی و غیر پرسنلی این دانشگاه طی یک سال اخیر پرداخت‌شده در حالیکه درامد دانشگاه با توجه به شیوع کرونا کاهش یافته است.
×
×

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان
تسویه نیمی از مطالبات علوم پزشکی گیلان طی یک سال اخیر

  • کد نوشته: 8390
  • ۱۳۹۹-۰۶-۲۶
  • ۰
  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به بدهی افزون بر 600 میلیارد تومانی علوم پزشکی گیلان پیش از پذیرفتن مسئولیت دانشگاه گفت: نیمی از بدهکاری پرسنلی و غیر پرسنلی این دانشگاه طی یک سال اخیر پرداخت‌شده در حالیکه درامد دانشگاه با توجه به شیوع کرونا کاهش یافته است.
    تسویه نیمی از مطالبات علوم پزشکی گیلان طی یک سال اخیر
  • تبلیغ هدفمند

    رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به بدهی افزون بر ۶۰۰ میلیارد تومانی علوم پزشکی گیلان پیش از پذیرفتن مسئولیت دانشگاه گفت: نیمی از بدهکاری پرسنلی و غیر پرسنلی این دانشگاه طی یک سال اخیر پرداخت‌شده در حالیکه درامد دانشگاه با توجه به شیوع کرونا کاهش یافته است.

    تسویه نیمی از بدهکاری علوم پزشکی گیلان طی یک سال اخیر
    تسویه نیمی از مطالبات علوم پزشکی گیلان طی یک سال اخیر

    ارسلان سالاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در نشست شورای فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سالن اجلاس حوزه ریاست این دانشگاه ضمن تسلیت ایام محرم و گرامی داشت دوران دفاع مقدس، اظهار کرد: شورای فرهنگی دانشگاه در تمامی دوران کمک‌کار دانشگاه علوم پزشکی بوده‌اند و این همکاری همه‌جانبه در دوران کرونا به اوج خود رسید.

    وی با بیان اینکه علیرغم استعداد و تلاش‌های حوزه فرهنگی و دانشجویی به این حوزه کمتر توجه شده، افزود: فضای فرهنگی، دانشجویی و ورزشی موجود در علوم پزشکی گیلان مناسب نبوده اما طی یک سال اخیر تلاش کردیم تا از ظرفیت ملی و استانی استفاده کرده تا زیرساخت‌های حوزه سلامت را ارتقا دهیم.

    پیگیر خرید خوابگاه ۲۰۰ تا ۳۰۰ نفره برای دانشجویان علوم پزشکی هستیم

    رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به حمایت‌های وزارت بهداشت، قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا و همچنین سازمان برنامه‌وبودجه در جهت رفع کمبودهای حوزه سلامت گیلان، گفت: برای رفع کمبودهای حوزه سلامت به‌ویژه فرهنگی و دانشجویی ازجمله در بخش خوابگاه ۲۰۰ تا ۳۰۰ نفره شاهد مشارکت فعالانه وزارت بهداشت و سازمان برنامه‌وبودجه هستیم و تلاش‌ها در این مسیر در حال نهایی شدن است.

    تسویه نیمی از مطالبات علوم پزشکی گیلان طی یک سال اخیر

    تکمیل پروژه‌های حوزه سلامت نیازمند اعتبار ۲۰۰۰ میلیاردی است

    سالاری در این نشست همچنین به مشارکت قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا سپاه برای رفع کمبودهای حوزه سلامت اشاره کرد و گفت: برای احداث بخشی از زیرساخت‌های حوزه سلامت به‌ویژه در سایت لاکان، بیمارستان پورسینا و رازی قرارگاه خاتم‌الانبیا سپاه آماده اجرای طرح‌های عمرانی است و اعتباری که برای تکمیل آن‌ها پیش‌بینی‌شده حدود دو هزار میلیارد تومان است.

    نیمی از بدهکاری و مطالبان پرسنلی علوم پزشکی گیلان طی یک سال اخیر تسویه شده است

    وی با اشاره به بدهکاری بالغ‌بر ۶۰۰ میلیارد تومانی پرسنلی و غیر پرسنلی دانشگاه قبل از پذیرفتن مسئولیت دانشگاه، گفت: در حال حاضر نیمی از این بدهکاری‌ها پرداخت‌شده و این از محل درآمدهای دانشگاه نیست چون در شرایط کرونایی درآمد دانشگاه عمدتاً منفی بوده در حالیکه در کنار توسعه زیرساخت‌های سلامت، زمان پرداخت مطالبات کارکنان و کادر درمان کوتاه شده است.

    خدمت به مردم توصیه و سیره عملی بزرگان اسلام

    حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسماعیلی، مسؤول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز در این نشست بر اهمیت خدمت‌رسانی به مردم تأکید کرد و گفت: در گزاره‌ها و تعابیر دینی مشاهده می‌شود که ائمه و عالمان علاوه بر توصیه به خدمت‌رسانی خود بر انجام آنچه گفته‌شده عمل می‌کردند و همیشه در خدمت به مردم پیشرو بوده‌اند.

    وی با بیان اینکه خدمت به مردم از هر چیزی بالاتر است، افزود: در حوزه‌های مختلف دانشگاه علوم پزشکی بدون بزرگنمایی اقدامات قابل‌توجهی صورت گرفته که خرید و اجاره خوابگاه‌های دانشجویی یکی از آن اقدامات بزرگ است.

    گفتنی است در این نشست معاونت فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز به گزارشی از اقدامات انجام‌شده در حیطه مأموریت این معاونت داد و از حمایت‌های دانشگاه به جهت اعتلای برنامه‌های فرهنگی به‌ویژه پیگیری‌های رئیس دانشگاه برای خرید خوابگاه دانشجویان تقدیر کرد.

    علاوه بر معاون دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، معاون آموزشی، مدیران، مسئولان کانون‌های بسیج دانشجویی، انجمن‌های دانشجویی و دیگر اعضای شورای فرهنگی به بیان دغدغه‌های حوزه خود پرداخته و اقداماتی را که قرار هست در آینده در استان اجرایی کنند را نیز تشریح کردند.

    منبع: فارس

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *