×
×

فرمانده نیروی انتظامی گلستان
با مخلین نظم وامنیت شوخی نداریم

  • کد نوشته: 11380
  • ۱۳۹۹-۰۷-۲۳
  • ۰
  • به گزارش خبرنگار بازار کسب کار آنلاین سرهنگ "سعید دادگر" فرمانده انتظامی گلستان در نشست خبری با اصحاب رسانه استان، ضمن عرض تسلیت روزهای پایانی ماه صفر و قدردانی از همراهی خبرنگاران با پلیس، گفت: خبرنگاران با آگاهی بخشی خود حلقه اتصال بین پلیس، مردم و دستگاه ها ی دولتی و غیر دولتی هستند که با قلم خود زمینه ساز رشد، توسعه و مهمتر از همه موجب ارتقاء حسی به نام امنیت هستند.
    با مخلین نظم وامنیت شوخی نداریم
  • تبلیغ هدفمند

    به گزارش خبرنگار بازار کسب کار آنلاین سرهنگ “سعید دادگر” فرمانده انتظامی گلستان در نشست خبری با اصحاب رسانه استان، ضمن عرض تسلیت روزهای پایانی ماه صفر و قدردانی از همراهی خبرنگاران با پلیس، گفت: خبرنگاران با آگاهی بخشی خود حلقه اتصال بین پلیس، مردم و دستگاه ها ی دولتی و غیر دولتی هستند که با قلم خود زمینه ساز رشد، توسعه و مهمتر از همه موجب ارتقاء حسی به نام امنیت هستند.

    فرمانده انتظامی گلستان تصریح کرد: شیرین ترین زمان برای ما هنگامی است که بتوانیم لبخند را بر لب شهروندان ببینیم آن زمان است که خوشحالیم چرا که امروز افتخار پلیس دفاع ازحقوق مردم وبرقراری شبانه روزی امنیت است.

    وی ضمن تاکید بر مطالبه گری پلیس از دستگاه ها، خاطرنشان کردو گفت: شهروندان ما لایق بهترین ها هستند و در این راستا برای اجرای هر چه بهتر وظیفه ای که بر دوش دارد که این وظیفه همان تامین ایجاد نظم و امنیت که به واسطه تعامل و همراهی با سازمان ها و دستگاه های مختلف در راستای انجام وظایف خود می باشد برای رفاه حال شهروندان تلاش می کند.

    وی ضمن اشاره به اقدامات پلیس در راستای طرح پاک سازی تفرجگاه ها و مقابله قاطع با اراذل و اوباش، گفت: نیروی انتظامی در جهت برقراری نظم و امنیت و مقابله با هر نوع هنجار شکنی که موجب تهدید امنیت مردم شود خواهد ایستاد به همین لحاظ اماکن تفریحی استان نباید محلی برای جولان عده ای هنجار شکن و برهم زننده نظم و امنیت قرار گیرد.

    دادگر با اشاره به شعار هفته ناجا “با هم برای امنیت و سلامت”، گفت: تامین امنیت اجتماعی یکی از مهمترین عواملی است که به طور گسترده با میزان سلامت اجتماعی افراد مرتبط بوده و متولی تامین آن پلیس می باشد.

    فرمانده انتظامی گلستان ضمن تاکید بر لزوم جلب مشارکت های مردمی و ارائه عملکرد پلیس به شهروندان در طول این هفته ناجا، اظهار داشت: برنامه های متنوعی از جمله خدمات رسانی مضاعف به شهروندان، حضور تیم های مجرب پزشکی معاونت بهداد در مناطق محروم و ارائه خدمات به طوررایگان، حضور کارشناسان مرکز مشاوره و کارشناسان حوزه بهداشت در نماز جمعه و ارائه خدمات به نمازگزاران در دستور کار قرار دارد.

    کشف بیش از ۱۹۲ میلیارد کالای قاچاق

    فرمانده انتظامی گلستان ضمن اشاره به عملکرد پلیس طی ۶ ماهه ابتدایی سال جاری، در رابطه مقابله با پدیده شوم قاچاق کالا که از مهمترین الویت های پلیس در جهش تولید است گفت: دراجرای طرح های هدفمند و اقدامات پلیس آگاهی، طی این بازه زمانی، یک هزار و ۷۲۸ قاچاقچی نیز دستگیر و بیش از ۱۹۲ میلیارد و ۴۵۱ میلیون ریال انواع کالای قاچاق کشف شد.که در این راستا بیش از ۶۶درصد انواع سرقت ها با از خود گذشتگی نیروهای جان بر کف پلیس آگاهی استان کشف و شناسایی شد.

    سرهنگ دادگر ضمن اشاره به راه اندازی پلیس امنیت اقتصادی در استان، خاطرنشان کرد: با تلاش ماموران این پلیس، یک فقره تسهیلات غیرمجاز بانکی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال مورد کشف شناسایی قرار گرفت.

    افزایش ۷۰ درصدی کشف مواد مخدر

    مقام ارشد نیروی انتظامی گلستان مقابله با پدیده شوم مواد مخدر و اعتیاد را از مطالبات بحق مردم و مسئولان دانست و گفت: در این راستا، طی ۶ ماهه نخست سال جاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان موفق به کشف بیش از ۶ تن و ۹۸۲ کیلو انواع مواد افیونی شدند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷۰ درصد رشد نشان می دهد.

    وی ضمن اشاره به انهدام ۵ باند توزیع مواد افیونی ، گفت : پلیس همپا با اقدامات انتظامی، برنامه های مختلف فرهنگی و آموزشی در جهت مبارزه با مواد مخدر در جامعه هدف برگزار می کند که اثرات مطلوبی نیز در راستای پیشگیری از اعتیاد داشته است.

    کشف ۹۲ درصدی جرائم فضای مجازی

    سرهنگ دادگر ضمن اشاره به کشف بیش از ۹۲ درصد از جرایم شبکه های اجتماعی در فضای اینترنت گفت : در۶ ماهه ایتدای سال جاری بیش از ۵۱ درصد از ۹۲ درصد این جرایم مربوط به برداشت غیرمجاز از حساب بانکی شهروندان و کلاهبرداری های اینترنتی به لحاظ عدم آگاهی شهروندان در نحوه استفاده صحیح از پهنای اینترنت و مهیا ساختن شرایط برای کلاهبرداران بوده است.

    وی در اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در ارتباط با اهمیت فضای مجازی، تاکید کرد و افزود: فضای مجازی نباید محیطی برای جولان مجرمان سایبری و مخلان امنیت و آرامش جامعه باشد لذا حضور هدفمند نیروهای ارزشی و انقلابی در این فضا از ضروریات است.

    موتورسواران و عابران پیاده، بیشترین جان باختگان حوادث رانندگی

    سرهنگ دادگر با بیان اینکه کاهش حوادث رانندگی را نباید فقط در عرصه فعالیت های یک سازمان جست و جو کرد، افزود: با تلاش شبانه روزی ماموران پلیس راه و راهور، مجموع تصادفات برون شهری در۶ ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۱۴ درصد کاهش و تصادفات رانندگی درون شهری نیز ۲۵ درصد کاهش را در پیش داشته است.

    وی در ادامه افزود: متاسفانه بیش از ۸۶ درصد از جان باختگان حوادث رانندگی مرتبط با موتورسواران و عابران پیاده در شهرهای استان است که نیازمند اقدامات جدی توسط دستگاه های متولی است.

    وی در ادامه با اشاره به اینکه طی این بازه زمانی، بیش از ۴۴۱ هزار تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ برقرار شده است، افزود: این تعداد تماس با پلیس نشان از میزان بالای مشارکت پذیری مردم در تامین امنیت پایدار دارد.

    مقابله قاطعانه با اراذل و اوباش

    سرهنگ دادگر در اشاره به مقابله قاطعانه با اراذل و اوباش گفت: پلیس هیچگونه تعارفی با اراذل و اوباش که مخل جامعه و برهم زننده نظم و امنیت و موجب ایجاد ناامنی برای شهروندان شوند ندارد که در همین راستا موفق به دستگیری ۱۰۹ نفر از اراذل و اوباش و مقابله قاطعانه با آنان در دستور کار پلیس می باشد.

    فرمانده انتظامی گلستان با اشاره به تشکیل ۶ هزار و ۶۱۷ پرونده در مراکز مشاوره و مددکاری کلانتری های استان، گفت: با تلاش کارشناسان این مراکز، بیش از ۸۱ درصد از پرونده ها به مصالحه انجامیده است.

    وی با بیان اینکه طی این مدت ۲ هزار و ۹۸۲ پروانه کسب صادر شده است، افزود: پلیس در حوزه های مختلف مشغول انجام وظیفه و خدمت رسانی به مردم بوده و در این راه با تمام وجود تلاش خواهیم کرد.

    سرهنگ دادگر در پایان با بیان اینکه حس ایثارگری، تلاش و خدمت برای مردم در پلیس نهادینه شده است، خاطرنشان کرد: پلیس اسلامی در مسیر تحقق آرمان های والای انقلاب اسلامی و عمل به فرامین مقام معظم رهبری “مدظله العالی”، همچون شهدا با تمام وجود در میدان حاضر بوده و برای تامین نظم و امنیت مردم مومن و وفادار استان تلاش می کند.

    نویسنده: حمیدرضا محمدیاری
    منبع: بازار کسب کار

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *