فرمانده انتظامی خراسان شمالی از انهدام باند ۷ نفره سارقان مأمور نما در استان خبر داد.
×
×

فرمانده انتظامی خراسان شمالی
دستگیری سارقان فامیلی مأمورنما در خراسان شمالی

  • کد نوشته: 11429
  • ۱۳۹۹-۰۷-۲۳
  • ۰
  • فرمانده انتظامی خراسان شمالی از انهدام باند ۷ نفره سارقان مأمور نما در استان خبر داد.
    دستگیری سارقان فامیلی مأمورنما در خراسان شمالی
  • تبلیغ هدفمند

    فرمانده انتظامی خراسان شمالی از انهدام باند ۷ نفره سارقان مأمور نما در استان خبر داد.

    دستگیری سارقان فامیلی مأمورنما در خراسان شمالی
    دستگیری سارقان فامیلی مأمورنما در خراسان شمالی

    علیرضا مظاهری اظهار کرد: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی و اعلام پلیس خراسان رضوی مبنی بر اینکه چند سارق تحت پوشش مأمور پلیس آگاهی در حال فعالیت در استان خراسان شمالی هستند بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار قرار گرفت.

    وی با اشاره به اینکه این افراد با مراجعه به درب منازل شهروندان در شهرستان‌های نیشابور، مشهد، قوچان و.. اقدام به سرقت طلا و جواهرات می‌کردند، افزود: این افراد به‌وسیله ۲ دستگاه خودرو در حال خروج از استان بودند که با هوشیاری مأموران انتظامی شهرستان مانه و سملقان و همکاری پلیس آگاهی و عوامل پلیس‌راه یکی از خودروها در منطقه چمن بید متوقف شد.

    فرمانده انتظامی خراسان شمالی بابیان اینکه خودروی دیگر که از توقیف خودروی اولی مطلع می‌شود به سمت بجنورد تغییر مسیر می‌دهد، تصریح کرد: با هوشیاری مأموران این خودرو نیز در حوالی شهر آوا از توابع شهرستان مانه و سملقان متوقف می‌شود.

    وی بابیان اینکه در این عملیات تمام اعضای ۷ نفره این باند که شامل ۶ مرد و یک زن که وابستگی فامیلی نیز داشتند، دستگیر شدند، افزود: متهمان برای بررسی پرونده به پلیس آگاهی استان منتقل شدند.

    این مقام ارشد انتظامی در استان بابیان اینکه متهمان در بازجویی‌های انجام‌شده به ۴ فقره سرقت با این روش در شهرستان‌های نیشابور، مشهد، قوچان و یک مورد نیز در بجنورد اعتراف کردند، گفت: در بازرسی انجام‌شده از خودروهای متهمان ۲۴۰ گرم طلا، تعدادی لباس نظامی، احکام قضائی و کارت شناسایی جعلی نیز کشف شد.

    فرمانده انتظامی خراسان شمالی افزود: در بررسی‌های انجام‌شده مشخص شد که این افراد تاکنون در ۱۱ استان کشور فعالیت و دارای سوابق متعددی ازجمله سرقت مسلحانه و سرقت‌های دیگر تحت پوشش مأمور انتظامی بودند.

    این مقام انتظامی بابیان اینکه پرونده فعلاً در حال بررسی است، یادآور شد: علی‌رغم هشدارهایی که پلیس به شهروندان می‌دهد بازهم بعضی از شهروندان و مال‌باختگان سهل‌انگاری کرده و بدون اینکه در مواجه با مأموران دولتی و نظامی کارت شناسایی بخواهند اموالشان را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند.

    فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی همچنین با اشاره به اینکه این افراد در شهرستان شیروان نیز قصد سرقت با این روش را داشتند که با هوشیاری شهروندان موفق به انجام آن نشدند، خاطرنشان کرد: پلیس با این‌گونه افراد که امنیت و آرامش جامعه را مختل می‌کنند قاطعانه برخورد خواهد کرد و امید است تا با مجازاتی که برای این افراد در نظر گرفته می‌شود درس عبرتی برای کسانی که قصد اخلال در نظم عمومی دارند، باشد.

    منبع: فارس

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *