×
×

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر
باید توجه ویژه به تامین امنیت و سلامت کودکان کرد

  • کد نوشته: 11470
  • ۱۳۹۹-۰۷-۲۴
  • ۰
  • معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهرگفت: تامین امنیت جانی و سلامت روانی کودکان باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد و هرگونه خطا در این زمینه قابل پذیرش نیست.
    باید توجه ویژه به تامین امنیت و سلامت کودکان کرد
  • تبلیغ هدفمند

    معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهرگفت: تامین امنیت جانی و سلامت روانی کودکان باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد و هرگونه خطا در این زمینه قابل پذیرش نیست.

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل ایرنا، مجید خورشیدی روز چهارشنبه در نشست بررسی حادثه مرگ کودک ۱۱ ساله دیری افزود: مسئولیت وقوع هرگونه حادثه در زمینه کودکان و خردسالان متوجه دستگاه‌های‌های متولی است که باید امنیت این گروه سنی را در همه عرصه‌ها بیش از پیش تقویت و فراهم کنند.

    وی با تاکید بر ضرورت اعلام نظر مسئولان در باره علت مرگ این دانش‌آموز برای افزایش اعتماد عمومی مردم اضافه کرد: باید در پاسخ‌گویی به افکار عمومی در ماجراهای گوناگون قبل از ایجاد شبهه‌ها توجه ویژه‌ صورت گیرد زیرا اعتماد عمومی جامعه سرمایه مهم به شمار می‌رود و تقویت آن مهم است.

    خورشیدی اضافه کرد: سکوت و اطلاع رسانی نکردن دقیق و شفاف پیرامون حوادث این چنینی سبب وارد شدن خدشه به اعتماد جامعه می‌شود.

    وی ادامه داد: پس از مرگ دانش آموز ‪۱۱‬ ساله در شهرستان دیر استان بوشهر باید اطلاع رسانی دقیقی انجام می‌شد تا از ایجاد تبعات و شبهه‌ها جلوگیری شود.

    معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر برضرورت نقش آموزش و پرورش، انجمن‌های اولیا و مربیان، بهزیستی و دستگاه‌های مددکاری دیگر در ایجاد محیطی امن و فارغ از آسیب برای کودکان و نوجوانان تاکید کرد.

    یک دانش آموز ۱۱ ساله اهل شهرستان دیر در هفته جاری به روش حلق‌آویز شدن با طناب دار فوت کرد که در فضای مجازی و رسانه‌ها بازتاب گسترده‌ای داشت.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *