×
×

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان
بسته شدن درب آرامستان‌ها

  • کد نوشته: 11609
  • ۱۳۹۹-۰۷-۲۵
  • ۰
  • سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان گفت: به منظور جلوگیری از گسترش شیوع ابتلا به ویروس کرونا درب آرامستان‌های شهرهای این استان بسته شد و هر گونه مراجعه تا اطلاع ثانوی ممنوع است.
    بسته شدن درب آرامستان‌ها
  • تبلیغ هدفمند

    سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان گفت: به منظور جلوگیری از گسترش شیوع ابتلا به ویروس کرونا درب آرامستان‌های شهرهای این استان بسته شد و هر گونه مراجعه تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

    محمدابراهیم زارعی اظهار داشت: این اقدام در راستای مصوبات ستاد استانی مقابله با شیوع ویروس کرونا اجرایی شده و هر گونه حضور در آرامستان‌ها تا اطلاع ثانوی ممنوع بوده و درب این اماکن بسته است.

    وی افزود: برگزاری مراسم ترحیم و عزاداری در شهرستان‌ها ممنوع است و در زمان خاکسپاری اموات نیز تنها تعداد محدودی از بستگان درجه یک متوفی امکان حضور در آرامستان و انجام مراسم تشییع و تدفین دارند.

    زارعی اضافه کرد: با توجه به تداوم وضعیت قرمز کرونا در استان و به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر این بیماری، آموزش مجازی دانش آموزان همچنان برقرار و برخی اماکن پرخطر نیز تا ۲ هفته آینده تعطیل است.

    سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان یادآور شد: در این ۲ هفته نماز جمعه و جماعات نیز در هیچ نقطه‌ای از استان اقامه نخواهد شد.

    وی تاکید کرد: در شرایط کنونی همه مردم باید نسبت به حفاظت از جان خود و اعضای خانواده شان و دیگر افراد جامعه ملزم باشند.

    بسته شدن درب آرامستان‌ها
    بسته شدن درب آرامستان‌ها

    بیرون بر بودن غذا در رستوران‌ها و تعطیلی تالارهای پذیرایی و کنترل برگزاری مراسم عزا و جشن از دیگر مواردی بود که استاندار کردستان برآن تاکید کرد و افزود: آرایشگاه‌های زنانه هم در دو هفته قبلی همچنان فعالیت داشتند، بر اساس مصوب امروز تا ۲ هفته آینده حق فعالیت ندارند.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *