×
×

سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد:
کشتارفجیع کرونا طی۲۴ساعت

  • کد نوشته: 11617
  • ۱۳۹۹-۰۷-۲۵
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین دکتر لاری سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اعلام بستری شدن 4684 بیمار جدید در ICU , فوت ۲۶۵ بیمار کووید۱۹ در کشور طی 24ساعت گذشته خبر داد و گفت از روز گذشته تا به امروز وطبق معیارهای قطعی تشخیصی، ۴ هزار و ۵۵۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که دو هزار و ۱۶ نفر از آنها بستری شدند.
    کشتارفجیع کرونا طی۲۴ساعت
  • تبلیغ هدفمند

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین دکتر لاری سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اعلام بستری شدن ۴۶۸۴ بیمار جدید در ICU , فوت ۲۶۵ بیمار کووید۱۹ در کشور طی ۲۴ساعت گذشته خبر داد و گفت از روز گذشته تا به امروز وطبق معیارهای قطعی تشخیصی، ۴ هزار و ۵۵۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که دو هزار و ۱۶ نفر از آنها بستری شدند. 

    دکتر لاری با اشاره به ابتلا ۵۲۲ هزار و ۳۸۷ بیمار تا کنون، گفت: متاسفانه طی۲۴ ساعت گذشته، کرونا با کشتار فجیع خود جان ۲۶۵ بیمار را گرفت و در مجموع تعداد جان باختگان این بیماری به ۲۹ هزار و ۸۷۰ نفر رسید. 

    وی در این بین ضمن ابراز خرسندی گفت تا بدین لحظه نیز۴۲۰ هزار و ۹۱۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها مرخص شده اند، افزود: ۴۶۸۴ نفر از شهروندان مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت بحرانی بوده و تحت مراقبت ویژه قرار دارند. 

    لاری در ادامه گفت تا بدین لحظه چهار میلیون و ۴۵۴ هزار و ۵۷۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

     سخنگوی وزارت بهداشت با بیان این که استانهای تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان و یزد در وضعیت قرمز قرار دارند، گفت: استانهای کردستان، هرمزگان، فارس و گلستان نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.

    منبع: بازار کسب کار

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *