×
×

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت گلستان
پرداخت تسهیلات۲۹۲میلیاردتومانی رونق تولید

  • کد نوشته: 11652
  • ۱۳۹۹-۰۷-۲۶
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین حسین طلوعیان رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت گلستان در جلسه کارگروه رونق تولید استان گفت : ۲۹۲ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به واحد‌های تولیدی استان گلستان از محل اعتبارات سال ۹۹ تا کنون پرداخت شده است.
    پرداخت تسهیلات۲۹۲میلیاردتومانی رونق تولید
  • تبلیغ هدفمند

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین حسین طلوعیان رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت گلستان در جلسه کارگروه رونق تولید استان گفت : ۲۹۲ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به واحد‌های تولیدی استان گلستان از محل اعتبارات سال ۹۹ تا کنون پرداخت شده است.

    طلوعیان افزود : این تسهیلات از محل اعتبارات رونق تولید سال ۹۹می باشد که از ابتدای مرداد ماه که با تصویب درخواست تسهیلات ۱۵۰ واحد تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان جهت دریافت بیش از ۹۷۷ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به بانک‌های عامل معرفی شده اند .

    پرداخت تسهیلات۲۹۲میلیاردتومانی رونق تولید
    پرداخت تسهیلات۲۹۲میلیاردتومانی رونق تولید

    وی گفت : در حال حاضر با توجه به اینکه از تعداد واحد‌های معرفی شده به بانکها تا کنون۵۷ واحد‌ تولیدی توانسته اند ۲۹۲ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید دریافت نمودند موفق به کسب رتبه دوم در پرداخت تسهیلات رونق تولید در کشور شده ایم .

    وی با اشاره به محل اعتبارات تبصره ۱۸ گفت: از ۹۳ درخواست تایید شده جهت دریافت ۶۰۰ میلیارد تومان ، تا بدین لحظه ۲۷ واحد مبلغی معادل ۲۲۲ میلیارد تومان تسهیلات از این بخش دریافت کرده اند که با پرداخت این میزان اعتبارات به درخواست کنندگان موجبقرار گیری گلستان در جایگاه دوازدهم کشورشده است.

    رئیس سازمان صنعت معدن تجارت گلستان با شاره به بخش بازسازی صنایع افزود: از محل اعتبارات بازسازی و نوسازی در این بخش تاکنون با درخواست تسهیلات ۲۱۵ واحد تولیدی استان جهت دریافت ۷۳۷ میلیارد تومان در کارگروه موافقت و جهت دریافت آن به بانک‌های عامل معرفی شده اند که ۴۶ واحد از این تعداد توانسته ۱۴۲ میلیارد تومان تسهیلات این بخش را دریافت کنند و در این بخش نیز گلستان در جایگاه سوم کشور قرار دارد .

    گفتنی است در این جلسه مشکلات ۳ واحد تولیدی نیز بررسی و تصمیمات لازم نسبت به آنها اتخاذ گردید .

    منبع: بازار کسب کار

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *