رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرضا گفت: حریق گسترده در یک گاوداری صنعتی در منطقه مهیار شهرضا بعد از 10 ساعت تلاش آتش‌نشانان مهار شد.
×
×

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرضا
جدال ۱۰ ساعته آتش‌نشانان شهرضا با حریق انبار علوفه

  • کد نوشته: 12013
  • ۱۳۹۹-۰۸-۰۱
  • ۰
  • رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرضا گفت: حریق گسترده در یک گاوداری صنعتی در منطقه مهیار شهرضا بعد از 10 ساعت تلاش آتش‌نشانان مهار شد.
  • تبلیغ هدفمند

    رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرضا گفت: حریق گسترده در یک گاوداری صنعتی در منطقه مهیار شهرضا بعد از ۱۰ ساعت تلاش آتش‌نشانان مهار شد.

    ابراهیم علی‌اکبری با اشاره به حریق یک گاوداری صنعتی در روستای مهیار شهرضا اظهار داشت: در پی گزارشی از حادثه حریق در انبار علوفه یک واحد گاوداری صنعتی در منطقه مهیار به سامانه ۱۲۵ در ساعت ۲ بامداد امروز آتش نشانان با تجهیزات آتش‌نشانی و آبرسان‌های سازمان خدمات موتوری شهرداری شهرضا به همراه دستگاه اطفای حریق به محل حادثه اعزام شدند.

    جدال ۱۰ ساعته آتش‌نشانان شهرضا با حریق انبار علوفه

    رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرضا افزود: به دلیل حجم گسترده آتش‌سوزی از آتش‌نشانی‌های شهرک صنعتی رازی شهرضا، اصفهان، مبارکه و بهارستان برای مهار آتش کمک خواستیم که ماشین‌های آتش‌نشانی برای مهار حریق اعزام شدند.

    وی با بیان اینکه بیش از ۱۰ ساعت تلاش بی‌وقفه آتش‌نشانان حریق گسترده انبار علوفه این گاوداری مهار و از گستردگی حریق به اطراف جلوگیری شد، عنوان کرد: این حادثه تلفات جانی نداشته است و علت حادثه در دست بررسی است.

    منبع: فارس

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *