سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: در 24 ساعت گذشته ۱۰۵ بیمار با علائم کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری شده اند.
×
×

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز
بیماران جدید بدحال‌تر هستند

  • کد نوشته: 12513
  • ۱۳۹۹-۰۸-۰۶
  • ۰
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: در 24 ساعت گذشته ۱۰۵ بیمار با علائم کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری شده اند.
    بیماران جدید بدحال‌تر هستند
  • تبلیغ هدفمند

    سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۵ بیمار با علائم کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری شده اند.

    محمد فتحی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز در جمع خبرنگاران گفت: از دیروز تا امروز ۶  آبان ماه  ۱۰۵ بیمار با علائم کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری شده اند.

    وی افزود: مجموع کل موارد بستری شامل (قطعی، محتمل و مشکوک) ، از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز در استان البرز ۲۱ هزار و ۶۰۸ نفر شده است.

    فتحی با بیان اینکه در حال حاضر  تعداد ۸۳۶ نفر شامل موارد (قطعی، محتمل و مشکوک)، در مراکز درمانی بستری هستند افزود: از این تعداد، ابتلای۴۴۳ نفر به بیماری  کووید ۱۹، تا این تاریخ قطعی شده است.

    وی افزود: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۱۸ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اند و مجموع جان باختگان این بیماری در استان به   ۱۶۰۹ نفر رسیده است.

    فتحی در پایان تصریح کرد: خوشبختانه از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۱۹ هزار و ۱۴۶  نفر  از مراکز درمانی ترخیص شده اند.

    وی اظهار داشت: بیماران فعلی بدحال تر از پیک اول و دوم هستند، البته این ممکن است به خاطر ماهیت ویروس باشد یا اینکه مراقبت ها کمتر شده است.

    فتحی تاکید کرد: الگوی بیماری خانوادگی شده است و کافی است یک نفر آلوده شود تا همه را درگیر کند. در شش ماه پیش رو که بستر محیطی برای ویروس فراهم است باید مراقبت ها را بیشتر کنیم.

    منبع: فارس

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *