×
×

همزمان با هفته وحدت
کادردرمان نگرانتر ازهر روز

  • کد نوشته: 12580
  • ۱۳۹۹-۰۸-۰۷
  • ۰
  • نزدیک‌شدن به ایام سالروز ولادت حضرت محمد (ص) و هفته وحدت که در منطقه ترکمن صحرا با برگزاری جشن‌های ویژه مانند مولودی خوانی،عمامه‌گذاری و جلسات ختم قرآن همراه است درمانگران حوزه کرونای گلستان را نگران شیوع بیشتر کرونا کرده و آن‌ها خواستار برگزاری این برنامه ها با حضور حداقلی جمعیت و رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی هستند.
    کادردرمان نگرانتر ازهر روز
  • تبلیغ هدفمند

    نزدیک‌شدن به ایام سالروز ولادت حضرت محمد (ص) و هفته وحدت که در منطقه ترکمن صحرا با برگزاری جشن‌های ویژه مانند مولودی خوانی،عمامه‌گذاری و جلسات ختم قرآن همراه است درمانگران حوزه کرونای گلستان را نگران شیوع بیشتر کرونا کرده و آن‌ها خواستار برگزاری این برنامه ها با حضور حداقلی جمعیت و رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی هستند.

    برگزاری جشن های هفته وحدت  و حضور شیعه و سنی در این مراسم ، اتحاد اقوام مختلف ساکن گلستان را نمایان می کند اما باید ترتیبی اتخاذ شود تا در ایام شیوع کرونا این جشن ها باعث تشدید زنجیره انتقال بیماری کرونا نشود.

    در سال های قبل این مراسم ها با حضور چند صد نفری شیعه و سنی ساکن گلستان برگزار می شد و طلاب ، تواشیح خوانان و  سخنرانان در مدح و ثنای حضرت محمد (ص) به قرائت قرآن ،ادعیه و مولودی خوانی می پرداختند. امسال پزشکان و درمانگران گلستان به سبب شیوع بیماری کرونا  خواستار  مدیریت نحوه برگزاری این برنامه ها شدند.

    کادردرمان نگرانتر ازهر روز
    کادردرمان نگرانتر ازهر روز

    معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان روز یکشنبه با اشاره به در پیش بودن اعیاد و هفته وحدت به ایرنا گفت: برگزاری مراسم مولودی خوانی به نگرانی کادر درمان تبدیل شده زیرا قطع چرخه کرونا اساسی‌ترین و بهترین راه پیشگیری و مقابله با این ویروس خطرناک و فراگیر است.

    دکتر سراج‌الدین عارف نیا ادامه داد : در ماه‌های اخیر بیشترین همه گیری بیماری در عروسی، عزاداری‌ و جشن ها اتفاق افتاده و از منظر شرعی نیز جایز نیست که با حضور در یک مراسم غیر واجب و مستحب جان دیگر مسلمانان و خودمان را به خطر بیندازیم.

    وی ادامه داد : کادر درمانی و پزشکان از زمان شیوع ویروس، مسوولانه به درمان بیماران مشغول هستند و از مردم می‌خواهیم برای کمک به قطع زنجیره انتقال این بیماری با کادر درمانی همکاری و همراهی کنند.

    بر اساس اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی گلستان در حال حاضر ۲۳۵ نفر در مراکز درمانی گلستان به سبب ابتلا به کرونا بستری  هستند.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *