×
×

رییس فدراسیون بوکس
حضور۸تیم بوکسور در لیگ برتر

  • کد نوشته: 13039
  • ۱۳۹۹-۰۸-۱۲
  • ۰
  • رییس فدراسیون بوکس گفت: هشت تیم برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر بوکس اعلام آمادگی کرده‌اند ولی برگزاری این رقابت‌ها منوط به مجوز ستاد ملی مقابله با کرونا در ورزش است.
    حضور۸تیم بوکسور در لیگ برتر
  • تبلیغ هدفمند

    رییس فدراسیون بوکس گفت: هشت تیم برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر بوکس اعلام آمادگی کرده‌اند ولی برگزاری این رقابت‌ها منوط به مجوز ستاد ملی مقابله با کرونا در ورزش است.

    به گزارش بازار کسب کار به نقل از ایرنا حسین ثوری روز یکشنبه در حاشیه مجمع انتخابات هیات بوکس استان خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری اردوی تیم ملی افزود: علاوه بر کسب ۲ سهمیه المپیک، هم اکنون شانس کسب ۶ وزن دیگر را نیز داریم ولی کسب این سهمیه ها منوط به درخشش در مسابقات پیش رو در فرانسه است.

    حضور۸تیم بوکسور در لیگ برتر
    حضور۸تیم بوکسور در لیگ برتر

    وی با اشاره به برنامه های پیش روی فدراسیون بوکس اظهار داشت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور و وضعیت اعتبارات،  بسیاری از برنامه های فدراسیون برای برگزاری اردوهای تدارکاتی بین المللی معلق شده است و حال آنکه اجرای دقیق این برنامه ها می تواند نقش بسزایی در کسب سهمیه المپیکی ما داشته باشد.

    ثوری با ابراز امیدواری نسبت به کسب نشان المپیک خاطرنشان کرد: تاکنون در تاریخ بوکس کشور موفق به کسب نشان المپیکی نشده ایم اما کسب نشان در این رشته ورزشی در المپیک پیش رو دور از انتظار نیست.

    وی با بیان اینکه یکی از آرزوهای دیرین بوکس کشور، پخش زنده این ورزش از سیمای ملی بوده است، افزود: با رایزنی های انجام شده در سال ۹۸ بیش از ۴۰ برنامه ورزشی مسابقات بوکس از سیمای ملی به صورت زنده پخش شد.  

    در مجمع انتخابات هیات بوکس استان خراسان شمالی که با حضور رییس فدراسیون بوکس و مدیرکل ورزش و جوانان این استان برگزار شد، رضا محمدخانی با کسب ۱۱ رای از ۱۶ رای اخذ شده به مدت چهار سال به ریاست این هیات برگزیده شد.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *