×
×

ازدواج۲۰زوج جوان باکمک خیرین

  • کد نوشته: 13170
  • ۱۳۹۹-۰۸-۱۳
  • ۰
  • ۲۰ زوج نیازمند در شوشتر در خجسته سالروز میلاد پیامبر گرامی اسلام حضرت محمدمصطفی(ص) و میلاد امام جعفر صادق (ع) به همت نیکوکاران بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها به خانه بخت رفتند.
    ازدواج۲۰زوج جوان باکمک خیرین
  • تبلیغ هدفمند

    ۲۰ زوج نیازمند در شوشتر در خجسته سالروز میلاد پیامبر گرامی اسلام حضرت محمدمصطفی(ص) و میلاد امام جعفر صادق (ع) به همت نیکوکاران بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها به خانه بخت رفتند.

    مدیر بنیاد خیریه آبشار عاطفه های شوشتر روز سه‌شنبه در آیین اهدای جهیزیه گفت : برای تهیه جهیزیه زوج های جوان بیش از سه میلیارد ریال از سوی نیکوکاران این بنیاد خیریه هزینه شده است .

    پروین بهاری نیا افزود : کالاهای اهدایی شامل یخچال ، اجاق گاز ، ماشین لباس شویی ، جاروبرقی و دیگر لوازم آشپزخانه هستند.

    وی با بیان اینکه این جهیزیه ها به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) به زوج های نیازمند در شوشتر اهدا شد گفت: یک هزار بسته غذایی نیز بین نیازمندان این شهرستان در این روز مبارک توزیع شد.

    بنیاد خیریه آبشار عاطفه های شوشتر  که از سال ۹۲ فعالیت خود را آغاز کرده تاکنون بیش از ۸۶۰ زوج نیازمند را روانه خانه بخت کرده است.

    شناسایی نیازمندان، احداث فضا آموزشی ، فرهنگی،کمک به ایجاد اشتغال، جلب مشارکت های مردمی و پرداخت تسهیلات ازدواج از مهمترین اهداف موسسه خیریه آبشار عاطفه ها است.

    این موسسه خیریه تاکنون  ۲۲جشن ازدواج برگزار کرده و حدود چهار هزار و ۶۰۰ خانوار را زیر پوشش چتر حمایتی خود دارد.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *