×
×

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان
بازگشت به چرخه تولید

  • کد نوشته: 13239
  • ۱۳۹۹-۰۸-۱۴
  • ۰
  • مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان گفت که از ابتدای امسال تاکنون و با هدف تلاش برای افزایش تولید و کمک به رونق اشتغال ۱۳ واحد صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل گلستان به چرخه تولید بازگشت.
    بازگشت به چرخه تولید
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان گفت که از ابتدای امسال تاکنون و با هدف تلاش برای افزایش تولید و کمک به رونق اشتغال ۱۳ واحد صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل گلستان به چرخه تولید بازگشت.

    حجت‌الله خلیل‌زاده اظهار داشت: این واحدهای تولیدی با احیای ۲۶۰ فرصت شغلی و کمک دولت از طریق سرمایه گذاری ۱۵۰ میلیارد ریالی فعالیت خود را بار دیگر آغاز کردند.

    وی اظهار امیدواری کرد که تا پایان امسال مشکلات و موانع فعالیت ۴۰ واحد صنعتی راکد و نیمه راکد دیگر برطرف شده و امکان آغاز مجدد تولید آن ها فراهم گردد.

    وی روند رو به رشد حضور سرمایه گذاران در شهرک های صنعتی گلستان را هم مورد اشاره قرار داد و گفت: از ابتدای سال تاکنون ۴۸ قرارداد ساخت واحدهای تولیدی با بخش خصوصی منعقد و ۲۵ هکتار زمین برای اجرای این طرح ها به آنان در نقاط مختلف شهرک های صنعتی استان واگذار شد.

    بازگشت به چرخه تولید
    بازگشت به چرخه تولید

    وی افزود: سرمایه گذاران و کارآفرینان برای اجرای این طرح ها ۶ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال هزینه کرده و با بهره برداری از این واحدها هزار و ۸۵ فرصت شغلی در استان گلستان ایجاد خواهد شد.

    بازگشت به چرخه تولید
    بازگشت به چرخه تولید

    مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان در عین حال با یادآوری برخی مشکلات و موانع تولید گفت: برخی واحدهای صنعتی مستقر در شهرک های صنعتی استان سند تفکیکی ندارند و به همین دلیل نمی توانند از سند محل اجرای طرح به عنوان ضامن (وثیقه بانکی) برای دریافت تسهیلات استفاده کنند.

    وی افزود: برای رفع این مشکل و طی چهار سال گذشته صدور اسناد این واحدهای صنعتی بصورت جدی تری در دستور کار قرار گرفت که در نتیجه آن ۶۰ درصد این واحدها اسناد تفکیکی دریافت کردند.

    خلیل‌زاده گفت: ۵۲۹ هکتار از مجموع کل شهرک‌ها و نواحی صنعتی گلستان نیازمند صدور سند تفکیکی هستند که با برنامه ریزی انجام شده به زودی سند تفکیکی این واحدهای صنعتی در اختیار صاحبان سرمایه قرار خواهد گرفت.

    استان گلستان ۲۴ شهرک، ناحیه صنعتی و یک منطقه ویژه اقتصادی (شهرک هزار هکتاری اترک) با مساحت ۲ هزار و ۴۱ هکتار دارد که در این شهرک ها و نواحی صنعتی هفت هزار و ۹۶۶ واحد بهره بردار با اشتغال ۱۴ هزار و ۷۲۴ نفر و سرمایه گذاری ۱۵ هزار و ۱۳۹ میلیارد ریال مشغول فعالیت هستند.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *